۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۳

قابلیت‌های جدید کد ویژوال استودیو

ایتنا – مایکروسافت به‌صورت منظم کد ویژوال استودیو را بروزرسانی نموده و نسخه جدید این به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را به همراه داشته است.
قابلیت‌های جدید کد ویژوال استودیو
برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری -اعم از حقیقی و حقوقی- در واقع بخش اصلی و اساسی برای یک پلتفرم مهم به حساب می‌آیند؛ به گونه‌ای که شرکت‌ها برای گسترش حوزه نفوذ پلتفرم خود، به طور مداوم با آنها ارتباط داشته و در تلاشند تا بهترین ابزارها را به منظور طراحی و ایجاد محصولات نرم‌افزاری در اختیارشان بگذارند.
شرکت مایکروسافت نیز به‌صورت منظم، کد ویژوال استودیو را به عنوان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه، به‌روزرسانی می‌کند و به تازگی نسخه جدید این به‌روزرسانی را عرضه نموده که قابلیت‌های جدیدی به همراه داشته است.

به گزارش ایتنا از رایورز ابزار متن‌باز توسعه مایکروسافت به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم از تولکیت‌های مورد استفاده توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود و به همین جهت، انتظار می‌رود که قابلیت‌های بیشتری بدان افزوده شود.
 
نسخه 1.18 این محصول که به‌تازگی عرضه‌ شده است، قابلیت‌های جدیدی مانند استارت‌آپ سریع‌تر ویندوز، پشتیبانی از مدیریت چندین پروژه به کمک ساختار فضای کاری Multiroot و همچنین بهینه‌سازی تنظیمات ظاهری را شامل می‌گردد که به واسطه آن، برخی اشکالات رایج برنامه‌نویسان از جمله کُند شدن برنامه و نیز اشغال حافظه، به کمترین میزان ممکن کاهش می‌یابد.
 
مایکروسافت اعلام کرده که با توجه به مرتفع نمودن برخی ایرادات قبلی، و تسهیل در کار با این ابزار، امیدوار است استقبال خوبی از نسخه جدید توسط برنامه‌نویسان به عمل آید.

مهم‌ترین مزایای این بروزرسانی عبارتند از:
  • - اکستنشن‌های پیشنهادی توسط نشانه‌هایی شناسایی می‌شوند که بتوانید آنها را در یک لیست از سایر موارد تفکیک نمایید
    - واردسازی مستقیم از جاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت برای افزایش سرعت کد نویسی
    - وضعیت کنترل منبع فایل‌ها در بخش فایل اکسپلورر نمایش داده می‌شود
    - ساختار عمودی پنل که موجب می‌شود تا توسعه‌دهندگان بتوانند به گشت زدن در ترمینال مشغول شده و کنسول را دیباگ کنند. همچنین بتوانند بین وضعیت دید افقی و عمودی جابجا شوند
شایان‌ ذکر است که بنا به اعلام مایکروسافت، این بروزرسانی تازه هم‌اکنون برای تمامی توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در دسترس بوده و می‌توان آن را از وب‌سایت شرکت مزبور دریافت نمود.
 
کد مطلب: 50954
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام