کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکلات آیفون X تمامی ندارد

سايت خبری ايتنا , 25 آبان 1396 ساعت 5:00

ایتنا- کاربران برخی دستگاه‌های آیفون X با مشکل مشاهده خطی سبزرنگ و در حال حرکت بر روی صفحه‌نمایش دستگاه خود مواجه شده‌اند و همین امر نیز موجب تعویض دستگاهشان با نمونه سالم توسط اپل شده است.


به تازگی کاربران برخی دستگاه‌های آیفون X با پدیده عجیبی روبرو شده‌اند؛ آنها خطی سبزرنگ و در حال حرکت بر روی صفحه نمایش دستگاه خود می‌بینند و همین امر نیز موجب تعویض دستگاهشان با نمونه سالم توسط اپل شده است.

به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، رفته‌رفته با رشد آیفون X و ورود آن به بازارهای مختلف جهانی نقص‌های این دستگاه نیز مشخص می‌شود.
برای مثال چندی پیش مشخص شد که صفحه‌ نمایش این پرچم‌دار اپل در هنگام قرار گرفتن ناگهانی در محیط‌های سرد، قابلیت تشخیص اثر انگشت خود را برای چند ثانیه از دست می‌دهد.

این بار نیز کاربران برخی از نمونه‌های آیفون X با مشکلی جدید مواجه شده‌اند و آن‌هم مربوط به مشاهده خطی سبزرنگ در گوشه صفحه‌ نمایش آیفون X خود است.
 
شرکت اپل نیز به نظر می‌رسد که درباره دلیل نقص ایجادشده سکوت کرده و به تعمیر دستگاه‌ها نمی‌پردازد، و تنها دستگاه‌های مخدوش را با نمونه‌های سالم جایگزین می‌کند.
 
این امر خود شاید دلیلی بر این موضوع باشد که کمپانی اپل هنوز درباره علت و البته روش رفع این موضوع اطلاعاتی در اختیار ندارد.
 
با این‌ وجود اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید می‌توانید با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش اپل در منطقه زندگی‌تان و سپس گزارش نقص یاد شده دستگاهی جدید و سالم دریافت کنید.
 


کد مطلب: 50938

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50938/مشکلات-آیفون-x-تمامی-ندارد

ايتنا
  https://www.itna.ir