۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸

آشنایی با شرکت استارتاپی digital shadows

ایتنا - این شرکت در سال 2016 توسط SINET به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین فناوری های امنیتی سایبری شناخته شده است.
آشنایی با شرکت استارتاپی digital shadows
Digital Shadows سال 2016 را با رشد درآمد بیش از 880 درصد نسبت به سال 2015 به پایان رساند و خدمات خود را در ایالات متحده و اروپا گسترش داده است.
همچنین در سال 2016 توسط SINET به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین فناوری های امنیتی سایبری شناخته شده است.

به گزارش ایتنا دفاتر اصلی این شرکت در شهرهای سان‌فرانسیسکو و لندن است و ماموریت این شرکت نیز ارائه خدمات "پایش ریسک‌های دیجیتالی" تعریف شده است.
این شرکت با رویکرد فراهم ساختن فضایی که مشتریان این سرویس بتوانند با "دیدگاه مهاجم" از تهدیدات و آسیبپذیری‌های موجود در سازمان خودشان را درک نمایند فعالیت می‌کند.
این شرکت براساس پایش بیش از 100 میلیون گره یا نقاط اطلاعاتی موجود در تمام لایه‌های وب نظیر: فضای عمومی وب، فضای تاریک وب و نهایتا وب عمیق، به سازمان کمک میکند تا در اولین فرصت ممکن تهدیدات را شناسایی، و سپس خود را در برابر آنها محافظت کرده و خطرات ناشی از آن تهدیدات را کاهش دهند.

گفتنی است Digital Shadows سال 2016 را با رشد درآمدی شگفت پشت سر گذاشته است.

در اوایل سال جاری، Digital Shadows به پایش ریسک‌های مرتبط با به تلفن همراه روی آورده و با توسعه سامانه SearchLight که سامانه شناسایی ریسک‌های مبتنی بر تلفن همراه است، سعی در کمک به سازمان‌ها در یافتن حملات برنامه‌های تلفن همراه می‌کند.

آلیستر پترسون، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران Digital Shadows می‌گوید: «تلفن همراه دیگر بخش کوچک و یا بخش جدا شده‌ای از فضای سایبری و شبکه‌ای سازمان نیست؛ در حال حاضر دستگاه‌های جدید و برنامه‌های کاربردی در سازمان‌ها وجود دارند و به کمک آنها کسب‌ و کار سازمان به پیش می‌رود و بنابراین سازمان‌ها باید قادر به شناسایی خطرات دیجیتال مرتبط با این دستگاه‌ها باشند. اما ما می‌دانیم که درصد زیادی از برنامه‌های تلفن همراه، تست‌های امنیتی اولیه مناسب و استانداردی نداشته و این ریسک دیجیتالی، شرکت‌ها را در معرض تهدیدات سایبری کرده که منجر به صدمه به نام تجاری‌شان و تهدیدات سرقت خطر اطلاعات آنها می‌شود.»

وی می‌افزاید: «با گسترش روزافزون تلفن همراه در دنیا، مشتریان ما توانایی مدیریت دقیق برروی تهدیدات در حال رشد را دارند. تهدیداتی که شهرت و اعتبار را به خطر میاندازند.» (منبع: کاریار ارقام)
 
کد مطلب: 50931
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام