۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷

دردسر تازه آیفون ایکس!

ایتنا-برخی کاربران آیفون ایکس از خرابی این گوشی در هوای سرد و کار نکردن صفحه لمسی آن خبر داده‌اند و اپل به همین منظور وصله نرم‌افزاری عرضه خواهد کرد.
دردسر تازه آیفون ایکس!
 
 برخی خریداران گوشی آیفون ایکس این روزها از مشکلات متعدد گوشی یادشده خبر می‌دهند.

از جمله مشکلات گزارش شده گوشی یادشده توقف کارکردهای نمایشگر لمسی آن در هوای سرد است. برخی کاربران آیفون ایکس با حضور در شبکه های اجتماعی نسبت به این مساله اعتراض کردند.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: تنها دوثانیه پس از خروج از خانه و قرار گرفتن در هوای سرد، نمایشگر آیفون ایکس از کار می افتد و به عنوان مثال هر چه با انگشتم تلاش می کنم نمی توانم وارد وب سایت‌ها شوم.

با تشدید اعتراض‌ها، نماینده اپل ضمن به رسمیت شناختن این موضوع تصریح کرده که قرار است یک بسته به روزرسان نرم‌افزاری برای حل این مشکل عرضه شود. اپل پیش از این در وب سایت خود اعلام کرده بود استفاده از آیفون در هوای سرد ممکن است به مصرف سریع باتری یا خاموشی ناگهانی گوشی منجر شود.
کد مطلب: 50925
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیفون روی فروش هر گوشی 60% سود می کنه دیگه حساب کنید چه کلاهی سر دنیا میذاره! با این همه مشکل و محدودیت در ایران به نظرشما 7میلیون بابت خرید این گوشی عاقلانه هست؟
آرمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
این جمله هم که میگن آندروید امنیت نداره یه دروغ بزرگ هست😎 6ساله آندروید استفاده می کنم هیچ وجه به مشکل امنیتی مثل هک و ... نداشتم،چرا قدیم آندرویدی ها مشکل هنگ داشتن ولی الان با پردازنده های جدید و قدرتمند این مشکل برطرف شده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام