۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷

تمرکز هواوی بر ایمن‌سازی شهرهای هوشمند با کمک اینترنت اشیاء

ایتنا- هواوی با اشاره به فعالیت‌های خود در شهر لونگانگ چین، اعلام کرد که استفاده از راهکارهای اینترنت اشیاء (IoT) و کاربردهای فناوری جدید برای ایمن‌تر کردن شهرها، بخشی مهم و کلیدی از استقرار شهرهای هوشمند است.
تمرکز هواوی بر ایمن‌سازی شهرهای هوشمند با کمک اینترنت اشیاء
شرکت هواوی به جای تمرکز بر ایجاد راهکارهای شهر هوشمند، به دنبال مفهوم شهرهای ایمن‌تر از طریق فناوری و کاربردهای اینترنت اشیاء (IoT) است.
آگوستین چیو، متخصص ایمنی عمومی شرکت هواوی در صحبت‌های خود در روز نوآوری آسیا-اقیانوسیه توضیح داد که چگونه شرکت هواوی، ایمنی عمومی منطقه لانگانگ در شنژن چین را بهبود می‌بخشد.

به گزارش ایتنا از رایورز دولت منطقه لانگانگ چین و هواوی در زمینه ایجاد یک چارچوب برای شهر ایمن و با تمرکز بر جمع‌آوری اطلاعات، همگرایی و برنامه‌های کاربردی همکاری دارند.
چیو اذعان داشت که لانگانگ یکی از مناطقی است که کمترین تعداد پلیس را دارد و بسیاری از مأموران شهر هم غیرمسلح بوده و به صورت داوطلبانه کار پلیس را انجام می‌دهند.
 
چیو توضیح داد: «ما برای تشخیص، پاسخگویی و کاهش جرایم، دوره‌ای برگزار نموده و انواع مختلف فناوری‌های نوین را بررسی کردیم. اصل کلیدی و مهمی این بود که می‌خواهم تمام منابع و دارایی‌های خود را به هم متصل نمایم و لذا باید از اطلاعات به عنوانی منبع و پایه‌ای برای رسیدن به هوش پیش‌بینانه استفاده کنم.»

وی افزود: «این کار نیازمند بهبود زمان پاسخ است. از آن مهم‌تر، مدیران من باید این توانایی را داشته باشند تا بتوانند موقعیت و جایگاه مؤثرتری داشته باشند. ما می‌خواستیم که در یک منطقه، توانایی آنالیز عمیق و مؤثر داده‌ها و اطلاعات را داشته باشیم.»
 
هواوی و لانگانگ در طول این پروژه 7000 دوربین اچ.دی را در کل منطقه بکار گرفته و 34000 دوربین قدیمی در مراکز خرید، پارک‌ها و پمپ بنزین‌ها را به هم متصل نمودند. در نتیجه پروژه شهر ایمن، سرقت به میزان 53.2 درصد کاهش یافت.
 
نکته مهم اینکه این موضوع قدرت فناوری‌های IT را نمایان می‌سازد. البته گفتنی است که زمانی می‌توان این قدرت را مشاهده نمود که به درستی بکار گرفته شود.
 
کد مطلب: 50893
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام