کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمازون، کتا‌ب‌های صوتی آدیبل را به زبان چینی راه‌اندازی می‌کند

20 آبان 1396 ساعت 14:40

ایتنا- آمازون آدیبل، کتاب صوتی چینی را به عنوان بخشی از تلاش خود برای جذب میلیون‌ها فردی که در ایالات متحده و سایر بازارهای بین‌المللی به زبان چینی صحبت می‌کنند، راه‌اندازی می‌کند.


کتاب‌ صوتی همان کتاب چاپی است که توسط گوینده‌های خوش‌صدا خوانده و ضبط شده است، و با فرمت‌های متنوع روی ابزارهای خوانش الکترونیکی قرار می‌گیرد. "آمازون آدیبل" در زمان راه‌اندازی به زبان چینی، حدود 300 کتاب صوتی به زبان چینی داشت.

به گزارش ایتنا از رایورز گفتنی است که آمازون اعلام کرده است که قصد دارد که در ماه‌های آتی، کتاب‌های بسیار بیشتر و متنوع‌تری را به این مجموعه اضافه کند. آمازون با این کار خود قصد دارد که میلیون‌ها نفر را که در سراسر دنیا به زبان چینی صحبت می‌کنند به سمت خود جذب نماید، که البته با توجه به شمار بالای این جمعیت، یک راهبرد کاملاً معقول و اقتصادی خواهد بود.
 
از دید کارشناسان بازار، شرکت آمازون (همان‌گونه در بسیاری از شرکت‌های فناوری آمریکایی رسوخ کرده است) مدت زیادی است که در بازار چین نیز ورود کرده است، ضمن اینکه باید توجه داشت که رقبای محلی یعنی شرکت‌هایی مانند علی‌بابا در این کشور فعال هستند.
البته لازم به ذکر است که جمعیت زیادی از افرادی که به زبان چینی صحبت می‌کنند، در خارج از چین زندگی می‌کنند.

Audible.com در حال حاضر محتوای خود را به 38 زبان ارائه می‌دهد که یکی از این زبان‌ها، زبان چینی است. آن دسته از کاربران این وب‌سایت که به زبان چینی صحبت می‌کنند، برای نخستین بار توانستند از یک کتابخانه پرتنوع از محتوای معتبر و مزایای آن بهره‌مند شوند.
 
آدیبل می‌تواند از این عناوین و کتاب‌های صوتی موجود در این کتابخانه استفاده نموده و ده‌ها میلیون چینی و علاقه‌مند به زبان چینی از سراسر دنیا را به سمت این وب‌سایت جذب نموده و تجربیات خود را با آن کاربران به اشتراک گذارد.
برآورد تحلیلگران و کارشناسان، این است که حدود 50 میلیون نفر در کشورهایی مانند تایلند، مالزی، اندونزی، کانادا و استرالیا وجود دارند که به زبان چینی صحبت می‌کنند. شاید تنها ذکر این نکته کافی باشد که صرفاً در ایالات متحده، پنج میلیون نفر وجود دارد که به این زبان سخن می‌گویند.
 
 
 


کد مطلب: 50880

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50880/آمازون-کتا-ب-های-صوتی-آدیبل-زبان-چینی-راه-اندازی-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir