۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

محصول جدید نوکیا رقیب آیفون X

ایتنا – شرکت نوکیا در سال آینده مدل نوکیا 11 را به بازار عرضه می‌کند و این تلفن همراه قرار است تا برای رقابت با محصولاتی مانند آیفون 10، نمایشگری فاقد حاشیه داشته باشد.
محصول جدید نوکیا رقیب آیفون X
"نوکیا" که در زمانی نه چندان دور، برند اصلی دنیای تلفن همراه بود و در واقع نامش با موبایل گره خورده بود، چندی پیش، میدان رقابت را به دیگر رقبا واگذار نمود، اما به نظر می‌رسد پس از تغییر و تحولات فراوان، مدیران آن مجدداً درصددند این نام را در سطح جهان زنده کنند و به دوران پرشکوه گذشته بازگردند.
در همین راستا، طراحی و عرضه مدل‌های جدید که متناسب با نیازهای کاربران باشند، در دستور کار این مدیران قرار گرفته است.

مطابق اخبار جدید، شرکت نوکیا در سال آینده مدل نوکیا 11 را در امتداد همین سیاست به بازار عرضه می‌کند و طبق شنیده‌ها، قرار است تا برای رقابت با محصولات برجسته‌ای مانند آیفون 10، ویژگی خاص گوشی‌های پیشرو یعنی نمایشگری فاقد حاشیه را به محصول خود بیفزابد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نظر می‌رسد داشتن نمایشگرهای بدون حاشیه، امروز به یکی از علائق کاربران بدل شده است؛ به گونه‌ای که غول‌هایی مانند گلکسی اس 8، آیفون 10 و گوگل پیکسل بدان توجه نشان داده‌اند و به همین دلیل، نوکیا نیز در گوشی جدید خود این قابلیت را مورد توجه قرار داده است.
البته هنوز در باره کیفیت و نیز جزئیات این نمایشگر، توضیحاتی ارائه نشده است.
 
دومین نکته برجسته‌ای که از تصاویر منتشر شده می‌توان برداشت کرد، وجود یک دوربین دوقلو برای نوکیا 11 است؛ برخلاف تصور عمومی، این دوربین به‌جای تعبیه در پشت این محصول، به‌عنوان دوربین سلفی به کار گرفته خواهد شد که البته از دید کارشناسان بازار، این ویژگی غیرمتعارف، ممکن است استقبال فراوانی را در میان کاربران ایجاد نماید.
 
همچنین بدنه این مدل قرار است تا کاملاً فلزی و یکپارچه باشد که ظاهری بسیار زیبا را به این محصول می‌دهد. علاوه بر این، در تصاویر یاد شده نمی‌توان جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده نمود و ممکن است این جک در بخش یاد شده قرار داشته باشد.
 
شایان ذکر است که هنوز مشخصات سخت‌افزاری و جزئیات داخلی این محصول مشخص نشده‌اند، اما به‌زودی می‌توان انتظار انتشار اطلاعاتی جدید درباره این محصول را داشت.
در مجموع به سادگی دیده می‌شود که نوکیا، پرچمداران برندهای بزرگ را نشانه رفته تا بتواند غیبت خود در این میدان رقابت را هر چه سریع‌تر جبران نماید.
 
کد مطلب: 50860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام