۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷

فشار بر روی اپل موجب تغییر برنامه عرضه آیفون X شد

ایتنا – به نظر می‌رسد که فشار شدید پیشرفت‌های رقبا موجب شده است تا آیفون X در سال جاری عرضه شود و در اصل این شرکت قصد داشت تا این محصول را در سال آینده میلادی عرضه کند.
فشار بر روی اپل موجب تغییر برنامه عرضه آیفون X شد
به نظر می‌رسد که فشار شدید پیشرفت‌های رقبا موجب شده است تا آیفون X در سال جاری عرضه شود و این در حالی است که در اصل این شرکت قصد داشت تا این محصول را در سال آینده میلادی عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز بر اساس اطلاعاتی که از سوی دن ریکو (نایب‌رئیس ارشد بخش سخت‌افزار شرکت اپل) منتشر شده است، آیفون X قرار بود تا در سال آینده عرضه شود.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل به‌هیچ‌ عنوان دوست نداشت تا وارد دردسرهای موجود در مسیر تولید سه تلفن همراه به‌صورت همزمان شود، اما به نظر می‌رسد در نهایت مجبور به این کار شده است.
 
رونمایی از قابلیت‌هایی مانند هوش مصنوعی و تشخیص چهره و نمایشگرهای بدون حاشیه و با کیفیت بسیار بالا موجب شد تا اپل تشخیص بدهد که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برای رقابت با رقبا کافی نیستند.

 
 
 
به همین دلیل نیز آیفون X به‌جای عرضه در ابتدای سال 2018، به‌اجبار در سال جاری عرضه شد که البته دردسرهای تهیه قطعات از جمله نمایشگر این محصول برای اپل بسیار سنگین بودند.
 
ریکو این امر را تنها حاصل تلاش چشمگیر تمامی اعضای اپل می‌داند و معتقد است که بدون تلاش شبانه‌روزی برای انجام این کار، امکان دستیابی به این هدف وجود نداشت.
 
همچنین گفته می‌شود که ممکن بود تغییراتی در طراحی این محصول انجام شود، اما ریکو می‌گوید که به خاطر فشار واردشده، وقتی برای این کار نبوده است.
 
ریکو در این‌ باره می‌گوید: «صادقانه بگوییم که برنامه آیفون X آن‌قدر برای عرضه در سال جاری پرسرعت دنبال می‌شد که باید طراحی را مدت‌ها پیش پشت سر می‌گذاشتیم. حتی فرصتی برای بررسی وضعیت حسگر اثر انگشت نداشتیم.»
کد مطلب: 50810
برچسب ها: آیفون X اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام