۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳

پایان محدودیت مرورگر ویژه سامسونگ

ایتنا – شرکت سامسونگ به‌صورت رسمی نسل جدید مرورگر اندرویدی خود را برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی موجود در جهان عرضه کرد.
پایان محدودیت مرورگر ویژه سامسونگ
شرکت سامسونگ به‌صورت رسمی نسل جدید مرورگر اندرویدی خود را برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی موجود در جهان عرضه نمود.

به گزارش ایتنا از رایورز مرورگر سامسونگ یکی از نرم‌افزارهای محبوب این شرکت به‌حساب می‌آید که کاربران سری گلکسی از آن بهره‌مند هستند.
این مرورگر که از اندروید لالی‌پاپ تا به امروز توسط این شرکت پشتیبانی شده است، پیش از این تنها برای سری گلکسی و سری نکسوس و به تبع آن پیکسل در دسترس بوده است.

با این‌ حال سامسونگ نسخه جدید این مرورگر را با امکاناتی بیشتر برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی ارائه نموده و محدود به چند دستگاه خاص نخواهد بود.
 
بدین ترتیب کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه نرم‌افزاری گوگل یعنی پلی استور، این مرورگر را در قالب بسته نرم‌افزاری اینترنتی سامسونگ دریافت نمایند.
 
این نسخه جدید با قابلیت‌های ویژه‌ای در زمینه مسدود نمودن تبلیغ‌ها یا ادبلاکر عرضه شده که می‌توان به‌راحتی و با کلیک بر روی یک دکمه، این قابلیت را فعال/غیرفعال نمود.
 
همچنین این قابلیت در وضعیتی به نام Secret Mode، به‌صورت منظم فعال است. این وضعیت، تقریباً ساختاری مشابه وضعیت Incognitio در سایر مرورگرها برای کاربران فراهم می‌سازد.
 
ساختار ادبلاکر این مرورگر نیز با همکاری یک شرکت ثالث به نام Disconnect انجام شده که پیش از این فعالیت‌هایی بزرگ در این رده را تجربه کرده است.
 
از دیگر مزایای این نرم‌افزار نیز می‌توان به وضعیت شبانه و نیز کنتراست بالا اشاره کرد که ‌می‌توانید با پس‌زمینه مشکی و متون سفید، متون را راحت‌تر مشاهده کنید.
 
کد مطلب: 50801
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام