کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وای‌فای رایگان همراه اول برای زائرین اربعین

سايت خبری ايتنا , 8 آبان 1396 ساعت 12:51

ایتنا - در چهار پایانه‌های مرزی،«وای‌فای اول»، از ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکین همراه اول در چهار نقطه مزبور رایگان خواهد بود.



اپراتور همراه همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی، از تلاش خود جهت بهبود کانال‌های ارتباطی خبر داد.

به گزارش ایتنا، همزمان با برگزار شدن مراسم اربعین حسینی که شماری از هموطنان در آن شرکت دارند، اپراتور همراه اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل‌های مختلف خود اعم از 2G، 3G، 4G خود را برای مکالمه و اینترنت، در نقاط مرزی، تا حد دو برابر افزایش داده است.

مطابق این گزارش، همراه اول برای ارائه بهترین خدمات ارتباطی به مسافرین، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن‌های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از ۲ برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه ها، کارشناسان، زائرین را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

همچنین بر طبق این گزارش، در پایانه‌های مذکور، وای‌فای رایگان نیز به زائرین همراه اولی ارائه خواهد شد.
گفتنی است استفاده از این وای‌فای با نام تجاری «وای‌فای اول»، از ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکین همراه اول در چهار نقطه مزبور رایگان خواهد بود.

شایان ذکر است قبل و پس از تاریخ ذکر شده، مشترکینی که در این نقاط از «وای‌فا‌ی اول» استفاده می‌کنند، چنانچه بسته اینترنت آنها دارای حجم رایگان وای‌فای اول باشد (بسته‌های ماهانه۱+۱، ۲+۲ و ۴+۴)، از حجم وای‌فای آنها و اگر بسته اینترنت آنها هدیه وای فای نداشته باشد، از حجم بسته آنها کسر می‌شود. همچنین مشترکینی که بسته اینترنت فعال ندارند، در صورت استفاده از وای فای اول در این نقاط (قبل و پس از تاریخ مذکور)، تعرفه آزاد برای آنها محاسبه می‌شود. بنابراین همراه اول توصیه می‌کند مشترکین قبل از استفاده در تاریخ‌های غیررایگان، یک بسته اینترنت فعال کنند.

به گزارش ایتنا همچنین همراه اول جهت اطلاع زائران اعلام کرده که با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین‌الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه با تعرفه ویژه آماده کرده است.
گفتنی است روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.
 


کد مطلب: 50772

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50772/وای-فای-رایگان-همراه-اول-زائرین-اربعین

ايتنا
  https://www.itna.ir