۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷

اسپیکر کوچک هوشمند گوگل هوم مینی

ایتنا- گوگل هوم مینی، اسپیکر جدید هوشمندی است که تمام اطلاعات اسپیکرهای هوشمند قبلی را در بسته کوچک‌تر و ارزان‌تر منتقل می‌کند.
اسپیکر کوچک هوشمند گوگل هوم مینی
گوگل در جریان مراسم رونمایی از محصولات تازه‌اش، نسخه جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را با عنوان "گوگل هوم مینی" رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات ارائه شده، نسخه جدید گوگل هوم مینی از ویژگی‌های گوگل هوم پشتیبانی می‌کند؛ حال آنکه سایز این اسپیکر بسیار کوچک‌تر است.
گوگل اعلام کرده است که با استفاده از یک درگاه مینی USB‌ می‌توان این اسپیکر را شارژ کرد و یک کلید برای روشن و خاموش کردن آن تعبیه شده است.

به گزارش ایتنا در درون این اسپیکر، چهار لامپ ال‌ای‌دی قرار گرفته است که کاربر با استفاده از آنها می‌تواند از فعال بودن این اسپیکر آگاه باشد. این چهار ال‌.ای‌.دی وضعیت دستگاه را در حالت‌هایی نظیر اتصال، فعال بودن و صحبت کردن نشان می‌دهند.

گوگل هوم مینی اساسا تمام کارهایی که گوگل هوم می‌تواند انجام دهد را انجام می‌دهد. تنها تفاوت آنها این است که گوگل هوم مینی، بسته‌ای کوچک‌تر و  یک اسپیکر بسیارکوچک‌تر دارد. گوگل هوم مینی به سوالات پاسخ می‌دهد، تایمرها و هشدارها را با هم تنظیم می‌کند، موسیقی پخش می‌کند، اخبار یا اطلاعات موجود در وب را می‌خواند، و کنترل مجموعه نسبتا بزرگی از دستگاه‌های خانگی هوشمند مانند لامپ‌ها را در اختیار دارد.

از سوی دیگر، زمانی که اپلیکیشن گوگل هوم را روی دستگاه اندروید یا آی.اُ.اس خود نصب می‌کنید، تنها کاری که باید برای فعال‌سازی این دستگاه‌ها انجام دهید، این است که بگویید “OK, Google” یا اینکه می‌توانید بگویید “Hey Google”.
با گفتن این جملات، دستیار هوشمند منتظر فرمان یا سوال بعدی شما می‌ماند تا آنها را اجرا نماید.

حتی اگر سوال را در نظر نگیرید، گوگل اسیستنت، برای تشخیص چیزی که شما می‌خواهید بگویید، از هر دستیار صوتی دیگری بهتر است. اسپیکر هوم مینی می‌تواند صدای شما را در هنگامی که صداهای بسیار بلند وجود دارد نیز تشخیص دهد، ولی وقتی که موسیقی را با صدای کامل پخش کنید، اندکی برای فهم صحبت شما تلاش می‌کند.

شما می‌توانید از هوم مینی به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی هم استفاده نمایید و میزان صدای آن را با عددی خاص بین یک تا ده تنظیم نمایید.
 
کد مطلب: 50767
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام