۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

آینده مایکروسافت در ابرها شکل خواهد گرفت

ایتنا - آمار مالی شرکت مایکروسافت خبر از موفقیت چشمگیر این شرکت درزمینهٔ خدمات ابری می‌دهند و به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که مایکروسافت تمرکز بیشتری بر روی این بخش انجام بدهد.
آینده مایکروسافت در ابرها شکل خواهد گرفت
آمار مالی شرکت مایکروسافت خبر از موفقیت چشمگیر این شرکت در زمینه خدمات در فضای ابری می‌دهند و بدین‌ ترتیب می‌توان انتظار داشت که مایکروسافت در آینده، برنامه‌های راهبردی خود را با تمرکز بیشتری بر روی این بخش طراحی و اجرا نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز شرکت مایکروسافت، هم‌اکنون در حال سپری کردن دوران تغییر بزرگی است و کاملاً پیداست که دیگر همانند گذشته، تنها بر روی سیستم‌عامل ویندوز تمرکز ندارد.

در این میان، مشهورترین محصول این شرکت در رده‌های عمومی را می‌توان سری سرفیس دانست که مطابق آنچه آمار نشان می‌دهد، محصولات این مجموعه در طول سه ماه گذشته با رشد فروش 12 درصدی روبرو بوده‌اند.
 
با این‌ وجود به نظر کارشناسان، سرفیس برگ برنده اصلی مایکروسافت نیست، بلکه دلیل اصلی پیشرفت مایکروسافت را باید در ابرها جست‌وجو کرد، زیرا سامانه‌های ابری این شرکت به‌شدت موفق ظاهر شده‌ و مورد استقبال واقع شده‌اند.

به عنوان مثال، درآمد مایکروسافت از سامانه‌های ابری در طول سه ماه گذشته به 20 میلیارد دلار رسیده است که نشان از رشد جهشی این شرکت در این رده دارد.

همچنین آژور به‌تنهایی در مدت‌ زمانی کمتر از یک سال با رشدی 90 درصدی در درآمدزایی روبرو بوده است و به نظر می‌رسد که روند رشد آن همچنان ادامه خواهد داشت.
 
دیگر سیستم موفق مایکروسافت، خدمات آفیس 365 این شرکت بوده و این خدمات ابری نیز با 28 میلیون عضو توانسته است تا رشدی 42 درصدی را تجربه کند.
 
نادلا مدیرعامل مایکروسافت درباره شرایط فعلی این شرکت می‌گوید: «نتایج ما نشان‌دهنده رشد بالای نوآوری‌های ما و افزایش استفاده مخاطبان از خدمات ما در سراسر عرصه‌های تجاری است. مشتریان همچنان به مایکروسافت اعتماد دارند و از خدمات ما برای تحول در کسب‌ و کار استفاده می‌کنند.»
 
کد مطلب: 50760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام