۰
plusresetminus
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵

جبران مافات از نوع گوگل

ایتنا – شرکت گوگل به‌تازگی با بحرانی در تلفن‌های همراه هوشمند سری پیکسل روبرو شده است و قصد دارد تا برای جبران این مشکل برای کاربران خود، مدت‌زمان ضمانت را افزایش داده و به‌روزرسانی‌های جدیدی برای این مدل عرضه کند.
جبران مافات از نوع گوگل

شرکت گوگل به‌تازگی با بحرانی در تلفن‌های همراه هوشمند سری پیکسل خود روبرو شده است و قصد دارد تا برای جبران این مشکل برای کاربران خود، مدت‌زمان ضمانت را افزایش داده و به‌روزرسانی‌های جدیدی برای این مدل عرضه کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نظر می‌رسد که رقابت شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند برای عرضه سالانه یک مدل جدید از پرچم‌داران خود به مشکلی به نام عدم آزمایش مناسب پیش از عرضه منجر شده است.
به عنوان نمونه، حتماً شنیده‌اید که باتری آیفون 8 باد می‌کند، گلکسی نوت 7 منفجر می‌شود و در آخرین نمونه از این گروه از مشکلات، پیکسل 2 به‌صورت ناگهانی با مشکل نمایشگر و صدا روبرو شده است.

برخی از کاربران پیکسل 2 XL اعلام کرده‌اند که نمایشگر آنها به‌صورت ناگهانی رنگ‌های خروجی را از دست داده و حتی برخی از کاربران نیز خبر از سوختن کامل نمایشگر داده‌اند.
 
علاوه بر این نیز صدای عجیب و غریبی که از بلندگوی این مدل به گوش می‌رسد که موجب نارضایتی بسیاری از خریداران شده است؛ با اینحال گوگل معتقد است که مشکل یاد شده جدی نیست و به‌زودی حل خواهد شد.
 
 
 
بر اساس اعلام یکی از مدیران بخش محصولات سخت‌افزاری گوگل که ماریو کیروش نام دارد، گوگل برای این‌که بتواند مشکل یاد شده را برای کاربران خود جبران کرده باشد، در نخستین اقدام، گارانتی یک ساله مدل‌های یاد شده را به دو سال افزایش خواهد داد.
همچنین به زودی بروزرسانی ویژه‌ای برای این مدل عرضه خواهد شد که موجب می‌شود تا مشکلات صوتی یاد شده بر روی این مدل نیز از بین برود.

البته هنوز زمان عرضه این بروزرسانی اعلام نشده است، اما گوگل پیشنهاد می‌کند تا زمانی که این بسته برای کاربران ارائه نشده، بهتر است برای جلوگیری از صدای یادشده، سیستم NFC دستگاه خود را خاموش نگاه دارند.

با این‌ حال گوگل هنوز هیچ خبری برای کاربرانی که با از دست دادن بخشی از قابلیت نمایشگر، با کاهش شدید زاویه دید تلفن همراه خود روبرو شده‌اند نداده است و بدین ترتیب بخشی از مشکلات کاربران همچنان در ابهام قرار دارد.
 
کد مطلب: 50715
برچسب ها: گوگل گوشی پیکسل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام