۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰

امکان انتقال پول با فیس‌بوک

ایتنا- کاربرانی که از فیس‌بوک مسنجر استفاده می‌کنند، از ‌این پس قادر خواهند بود برای تبادل پول از درگاه خدمات پرداخت الکترونیکی پی‌پال استفاده کنند.
امکان انتقال پول با فیس‌بوک



 
 کاربرانی که در درگاه خدمات پرداخت اینترنتی پی‌پال دارای حساب کاربری هستند، از این پس می توانند از اپلیکیشن پیام رسان فیس‌بوک (فیس بوک مسنجر) برای تبادل پول بهره‌مند شوند.

تمامی کاربرانی که هم‌زمان در فیس‌بوک مسنجر و هم در پی پال، حساب کاربری و اکانت دارند قادر خواهند بود در مواقع نیاز، برای دوستان و خانواده خود پول ارسال کنند. البته این سرویس جدید هم اکنون تنها برای آن دسته از کاربرانی که در کشور ایالات متحده آمریکا اقامت داشته و ساکن هستند، قابل اجرا و دسترسی خواهد بود.
کاربران برای استفاده از این خدمات تنها کافیست برروی یک دکمه آبی رنگ کلیک کرده و سپس دکمه پرداخت سبز رنگ را فشار بدهند و گزینه پی‌پال را به عنوان منبع پرداخت پول انتخاب کنند.

با توجه به اینکه بالغ بر ۱.۲ میلیارد نفر از اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک (فیس بوک مسنجر) برای گفت‌وگوی آنلاین و تبادل نظر استفاده می کنند، اضافه شدن این قابلیت جدید بر جذابیت این پیام رسان خواهد افزود. شرکت فیس بوک از سال ۲۰۱۵ قابلیتی را به پیام رسان خود افزوده بود که پرداخت پول با استفاده از کارت های اعتباری را ممکن می کرد و حالا یک گام دیگر به پیش برداشته است.

یکی دیگر از سرویس ها و خدمات مالی که برای کاربران در پیام رسان فیس بوک قابل دسترسی شده است، ارسال گروهی پول برای عده ای از افراد است.
کد مطلب: 50661
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام