کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همکاری بی‌سابقه گوگل، آمازون و اپل

30 مهر 1396 ساعت 15:06

ایتنا- شرکت آمازون در راستای بهبود تجربه مشتریان خود در رابطه با کار با دستیار هوشمند الکسا تصمیم دارد تا همکاری‌هایی را اپل و گوگل را آغاز کند.


شرکت آمازون در راستای بهبود تجربه مشتریان خود در رابطه با کار با دستیار هوشمند الکسا تصمیم دارد تا همکاری‌هایی را اپل و گوگل را آغاز کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز شرکت آمازون به‌عنوان یک فروشنده اینترنتی بین‌المللی موفق، چندی است که وارد دنیای فناوری شده و البته در این زمینه نیز با نوآوری‌های خود بسیار موفق عمل نموده است.
یکی از نوآوری‌های اصلی کمپانی آمازون در زمینه فناوری بلندگوهای خانگی تجهیز شده به سیستم دستیار هوشمند الکسای این شرکت بوده است.

در همین راستا نیز آمازون برای بهبود کاربری الکسای موفق، در حال حاضر همکاری‌هایی را با دیگر غول‌های فناوری نظیر مایکروسافت آغاز کرده است. 
 
با این‌ حال به نظر می‌رسد که همکاری میان این دو شرکت برای آمازون کافی نبوده و این شرکت در پی آن است تا از تجربیات دیگر رقبای خود نظیر اپل و گوگل نیز استفاده نماید.
 
تونی رید به‌عنوان معاون الکسا و بلندگوهای اکو در آمازون در این رابطه اظهار داشت که رویکرد مشتریان برای این شرکت بسیار حائز اهمیت بوده و به همین جهت نیز در پی بهبود تجربه مشتریان خود از کار با محصولات این شرکت است.
 
او همچنین اعلام کرد که هم‌اکنون آمازون برای پیشبرد تولید بلندگوهای اکو و دستیار هوشمند الکسا به‌عنوان سیستم اصلی آنها، 5000 کارمند را به استخدام خود درآورده است.
 
البته به نظر می‌رسد که آمازون فعالیت‌های خود را به دستیارهای صوتی خانگی محدود نکرده و استفاده این سیستم‌ها را در محیط‌های دیگر نظیر اتومبیل اشخاص و هتل‌های اقامتی نیز مناسب دانسته است.
 


کد مطلب: 50650

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50650/همکاری-بی-سابقه-گوگل-آمازون-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir