۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸

رقابت مستقیم اپل با سری نوت سامسونگ

ایتنا- شرکت اپل به‌تازگی در فکر ساخت قلم‌های سازگار با آیفون‌ها است و این فناوری به‌احتمال بسیار زیاد برای اولین بار بر روی آیفون جدید اپل در ابتدای سال 2019 میلادی قرار خواهد گرفت.
رقابت مستقیم اپل با سری نوت سامسونگ
شرکت اپل به‌تازگی در فکر ساخت قلم‌های سازگار با آیفون‌ها است و این فناوری به‌احتمال بسیار زیاد برای اولین بار بر روی آیفون جدید اپل در ابتدای سال 2019 میلادی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitaltrends، اپل در طی سال‌های متمادی به دلیل تنفر بیش‌ از حد استیو جابز از قلم‌های هوشمند تلفن‌های همراه هوشمند، به‌طور کلی این فناوری را کنار گذاشته است.
 
با این‌ حال، اخیراً نتایج حاصل از بررسی‌های متخصصان نشان داده است که علاقه کاربران به قلم‌های دستگاه‌های هوشمند بسیار زیاد بوده و این امر را می‌توان به‌خوبی از محبوبیت سری نوت سامسونگ دریافت.
 
در همین راستا نیز احتمال می‌رود که اپل در زمینه تولید قلم‌ها به شرکت رقیب خود یعنی سامسونگ نظری داشته و موفقیت این شرکت را در این زمینه سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
البته لازم به ذکر است که در حال حاضر خبر قطعی و موثقی در رابطه با تولید یا عدم تولید قلم سازگار با آیفون‌ها توسط اپل وجود ندارد، اما منابع معتبر خبری این احتمال را بسیار قوی دانسته‌اند.
 
این وب‌سایت‌های فناوری خبر داده‌اند، در حالی‌ که سامسونگ برای ساخت قلم‌های خود از فناوری رزونانس الکترومغناطیسی بهره می‌جوید، اما اپل تصمیم گرفته است تا قلم خود را کاملاً متفاوت با این فناوری تولید کند.
 
مطابق اعلام برخی صاحبنظران، قلم جدید اپل یک ابر خازن خواهد بود که تولید آن به نسبت قلم سامسونگ ارزان‌تر بوده و همچنین حس در دست گرفتن آن بسیار شبیه با یک‌قلم عادی است.
 
بدین‌ ترتیب باید دید که این کمپانی در راستای ایده جدید خود برای تمایز تلفن‌های همراه هوشمند آیفون به نسبت سایر دستگاه‌های هوشمند شرکت‌های دیگر تا چه حد موفق عمل خواهد نمود.
 
کد مطلب: 50648
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام