۱
plusresetminus
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

نخستین خودروی کاملا هوشمند ولوو معرفی شد: Polestar 1

ایتنا - زمانی که این خودرو در اواسط سال 2019 میلادی وارد خیابان‌ها شود، امکان رانندگی خودکار بدون سرنشین را هم فراهم می‌کند.
نخستین خودروی کاملا هوشمند ولوو معرفی شد: Polestar 1
شرکت خودروسازی ولوو که سال گذشته برند جدیدی را با نام Polestar تاسیس کرد تا در آن فقط اتومبیل‌های برقی و هوشمند تولید کند، امروز نخستین محصول ساخته شده در این برند را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش ایتنا، خودروی جدید که Polestar 1 نام دارد به موتور برقی مجهز شده است که با توان 600 اسب بخار حرکت می‌کند و باتری‌های آن می‌توانند با هر بار شارژ می‌توانند معادل 150 کیلومتر حرکت کنند و به هیچ گونه سوخت فسیلی نیاز نداشته باشند.
 
این خودروی هوشمند به سیستم تعلیق الکترونیک مجهز شده است که توان موتور را به حداکثر می‌رساند و زمانی که در اواسط سال 2019 میلادی وارد خیابان‌ها شود، امکان رانندگی خودکار بدون سرنشین را هم فراهم می‌کند.
 
مدل مفهومی دیگری که همراه با این خودرو معرفی شده است Polestar 2 نام دارد که یک اتومبیل هوشمند نیمه شاسی‌بلند محسوب می‌شود و برای رقابت با Model 3 وارد خیابان‌ها می‌شود.
محصول دیگری که هم‌اکنون طراحی آن به پایان رسیده است و از اواخر سال 2019 میلادی فروش آن آغاز می‌شود Polestar 3 نام دارد که یک شاسی‌بلند هوشمند و برقی است و آن را می‌توان در رده هوشمندترین خودروهای جهان قرار داد.
 
کمپانی ولوو اعلام کرد که در این برند جدید به صورت اختصاصی بر توسعه فناوری تاکید دارد و مشتریان از لحظه سفارش تا تعمیرات و خدمات پس از فروش با هیچ کارمندی سروکار ندارند و تمامی سرویس‌های مربوطه را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند.
تمام خودروهای برند Polestar به گونه‌ای ساخته می‌شوند که گوشی هوشمند کلید ورود به آنها محسوب می‌شود و البته از روی اپلیکیشن مربوطه همه امکانات اتومبیل زیر نظر گرفته می‌شود.
 
کد مطلب: 50623
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام