۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

احتمال تاخیر در عرضه آیفون X

ایتنا- به‌تازگی شایعاتی در زمینهٔ ساخت حسگرهای سه‌بعدی آیفون X مطرح‌شده است که بر اساس آن‌ها تعویق در ساخت این حسگرها می‌تواند به تأخیر عرضه آیفون X منجر شود.
احتمال تاخیر در عرضه آیفون X
به‌تازگی شایعاتی در زمینهٔ ساخت حسگرهای سه‌بعدی آیفون X مطرح‌شده است که بر اساس آنها تعویق در ساخت این حسگرها می‌تواند به تأخیر عرضه آیفون X منجر شود.

به گزارش ایتنا اپل بازهم با شایعاتی درزمینهٔ محدودیت عرضه آیفون X روبرو شده است که این بار دلیل این تأخیر را عدم توانایی تولید انبوه حسگرهای سه‌بعدی به‌کار رفته در این دستگاه بیان کرده است.

پیش‌ از این نیز تحلیلگران اپل از عدم توانایی این کمپانی در پاسخگویی به تقاضای بازار از آیفون X تا پایان نیمه اول سال 2018 میلادی اشاره‌کرده بودند.

ماجرا اینجاست که آیفون X به‌عنوان اولین آیفون مجهز به صفحه‌ نمایش OLED توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، و البته سختی تولید این دستگاه از صفحه‌ نمایش‌ها موجب بروز چنین شایعاتی درباره تأخیر ورود این محصول به بازار شده است.
 
از طرفی کمبود تولیدکنندگان مناسب برای تولید صفحه‌ نمایش‌ها OLED در کیفیت و کمیت موردنیاز اپل این کمپانی را بر آن داشته است تا این امر مهم را به کمپانی رقیب خود یعنی سامسونگ بسپارد.
 
از طرفی تاریخ بسیار دیر عرضه این محصول به نسبت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بسیاری را بر آن داشت که درباره درستی شایعات ذکرشده درباره عدم تولید کافی آیفونX دوباره فکر کنند.
هم‌اکنون نیز شایعات جدید حاکی از مشکلاتی است که اپل برای تولید حسگرهای سه‌بعدی دخیل در فناوری فیس آی دی آیفون X با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند.
 
با این‌ وجود این بار نیز این کمپانی در برابر این شایعات ساکت مانده است و اظهارنظری از جانب مقامات این کمپانی دیده نشده است و به‌ این‌ ترتیب تا زمان عرضه این دستگاه نمی‌توان درباره صحت یا عدم صحت این شایعات نظری قطعی داد.
 
کد مطلب: 50579
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام