۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۵

دانشگاه آنلاین استیو وزنیاک برای دوستداران فناوری

ایتنا - به‌تازگی استیو وزنیاک اقدام به راه‌اندازی دانشگاه آنلاین نموده که مطابق شنیده‌ها، قرار است تا نیروهای کاری حرفه‌ای برای صنایع فناوری تربیت کند.
دانشگاه آنلاین استیو وزنیاک برای دوستداران فناوری
به‌تازگی استیو وزنیاک اقدام به راه‌اندازی دانشگاه آنلاین نموده که مطابق شنیده‌ها، قرار است تا نیروهای کاری حرفه‌ای برای صنایع فناوری تربیت کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز سال‌ها پیش دو شخصیت مشهور یعنی استیو وزنیاک به همراه استیو جابز، شرکت اپل را تأسیس نمودند، اما در میانه راه، وزنیاک از اپل جدا شده و مسیری جدا را در پیش گرفته بود، اما این مسیر هیچ‌گاه از اهداف فناوری‌محور او جدا نبوده است.

حال وزنیاک در آخرین برنامه خود در راستای کمک‌رسانی به دنیای فناوری، به سراغ آموزش و تربیت نیروهای حرفه‌ای رفته تا آنها را برای ورود به این صنایع آماده نماید.

بر همین اساس نیز وزنیاک با تأسیس یک دانشگاه آنلاین قصد دارد تا مهارت‌های موردنیاز برای ورود به بازار کار فناوری را به افراد داوطلب آموزش بدهد.
 
 
 
این دانشگاه که قرار است تا Woz U نام داشته باشد، مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی بین یک تا یک و نیم ساله را برگزاری می‌کند که به کمک آنها افراد می‌توانند دانش دقیق و مهارت موردنیاز شرکت‌های فناوری را فراگیرند.

وزنیاک معتقد است که ساختار دانشگاهی فعلی برای صنایع فناوری چندان مناسب نیست و به علت طولانی بودن فرایند یادگیری و نیز استرس‌های موجود در مسیر کاریابی، بسیاری از افراد قید حضور در دنیای فناوری اطلاعات را می‌زنند.
با این‌ وجود، دانشگاه Woz U قرار است تا مهارت‌هایی مانند ریاضِی، علوم کامپیوتری و برنامه‌نویسی و غیره را به‌صورت تخصصی به افراد آموزش دهد تا بار دیگر شاهد افزایش علاقه به کار در این صنایع باشیم.

البته این دانشگاه در سال آینده میلادی شروع به پذیرش دانشجو خواهد نمود و دوره‌های آن‌ که شامل کلاس‌های آنلاین و واحدهای پشتیبانی فیزیکی هستند، در سال 2019 آغاز خواهند شد.
کد مطلب: 50577
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام