۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۶

قابلیت‌های جدید برای نسخه بتای واتس‌اپ

ایتنا- نسخه بتای جدید واتس‌اپ با دو به‌روز‌رسانی جدید از قبیل کاهش حجم کلی نرم‌افزار و اعلانی جدید درباره تعویض شماره تلفن مخاطبان ارائه‌شده است.
قابلیت‌های جدید برای نسخه بتای واتس‌اپ
واتس‌اپ را شاید بتوان مشهورترین و پرکاربردترین نرم‌افزار پیام‌رسان در میان کاربران دانست، ضمن اینکه امنیت قابل توجه آن نیز باعث شده استقبال بیشتری از آن به عمل آید.
با این حال، همین نرم‌افزار نیز هر از چند گاهی و با هدف بهبود و رفع ایرادات احتمالی، به‌روز می‌گردد.
به‌تازگی نسخه بتای نرم‌افزار واتس‌اپ با دو به‌روز‌رسانی جدید شامل کاهش حجم کلی نرم‌افزار و اعلانی جدید درباره تعویض شماره تلفن مخاطبان ارائه شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز جدیدترین نسخه بتای نرم‌افزار پیام‌رسان مشهور واتس‌اپ برای سیستم‌عامل اندروید، دو به‌روزرسانی بسیار مفید را با خود به همراه داشته است.

یکی از این به‌روزرسانی‌ها، مربوط به کاهش حجم 6 مگابایتی این نرم‌افزار است و از آنجا که این مسئله برای دستگاه‌های هوشمند نه‌چندان قوی، مناسب خواهد بود، قابلیتی مهم به شمار می‌رود.

به گفته بسیاری از کارشناسان، دلیل این کاهش حجم را می‌توان به تعدد کتابخانه‌های موجود در این نرم‌افزار مربوط دانست که کاربری‌های فراوانی در حین اجرا دارند، اما از آنجا که در این نسخه 20 کتابخانه‌ای که در نسخه‌های پیشین این نرم‌افزار موجود بودند اکنون حذف شده‌اند، بنابراین حجم کلی این اپلیکیشن کمتر شده است که طبعاً به نفع دارندگان گوشی‌های میان‌رده خواهد بود.

به‌روزرسانی دیگر این نرم‌افزار مربوط به اعلانی است که در هنگام تعویض شماره تلفن یک کاربر برای مخاطبان واتس‌اپ آن فرد ارسال می‌شود. گفتنی است برخی نرم‌افزارهای پیام‌رسان، این امکان را به کاربر ثبت شده خود می‌دهند که به هر دلیلی، شماره تلفن خود را تغییر دهد، که این امر طبعاً اقتضائات خود را خواهد داشت.

به گفته واتس‌اپ، این به‌روزرسانی آخر، قابل شخصی‌سازی بوده و افراد می‌توانند به‌راحتی کسانی که اعلان تغییر شماره را دریافت می‌کنند را مشخص نمایند.
 
همچنین لازم به ذکر است که واتس‌اپ به همراه این پکیج، 473 فایل نرم‌افزاری دیگر را نیز برای از میان بردن خطاهای نرم‌افزاری بسیار کوچک در این برنامه پیام‌رسان اصلاح‌کرده است که در مجموع به عملکرد بهتر و سریع‌تر این اپلیکیشن کمک خواهد نمود.
 
کد مطلب: 50575
برچسب ها: واتس‌اپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام