۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

قابلیتی جدید برای فیس‌بوک

ایتنا- به‌تازگی شبکه اجتماعی فیس‌بوک در راستای رضایت بیش‌تر کاربران خود سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده است که کاربران می‌توانند از طریق آن به‌راحتی به سفارش غذا بپردازند.
قابلیتی جدید برای فیس‌بوک
فیس‌بوک به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان، همواره به دنبال راه‌اندازی خدمات جدیدی است تا از خیل عظیم کاربرانش استفاده هرچه بیشتر ببرد. به‌تازگی این شبکه اجتماعی، در راستای رضایت بیش‌تر کاربران خود سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده است که کاربران می‌توانند از طریق آن به‌راحتی به سفارش غذا بپردازند.

به گزارش ایتنا از  شماران سیستم به نقل  از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، در حال عادی، بسیاری از کاربران در حالی‌ که با شبکه‌های اجتماعی در حال کار هستند و برنامه‌ای برای بیرون رفتن از خانه ندارند، با مشاهده عکسی به اشتراک گذاشته شده در فیس‌بوک به سادگی می‌توانند احساس گرسنگی کرده، و نتیجتا تقاضای خدمات غذا نمایند.

فیس‌بوک از این امر آگاه است و به همین جهت نیز سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده است که کاربران این سایت خود می‌توانند از طریق آن به سفارش غذا بپردازند.
گفتنی است هم‌ اکنون این سرویس به دیگر سرویس‌های سفارش غذا در کشور ایالات‌ متحده نظیر DoorDash، ChowNow، EatStreet و... متصل است.
 
همچنین برخی از رستوران‌های خوش‌نام و زنجیره‌ای این کشور مانند Five Guys، Panera و Chipotle نیز به این سرویس ملحق شده و ارائه سفارش از طریق فیس‌بوک را نیز می‌پذیرند.
بدین ترتیب فیس‌بوک تلاش نموده طیف وسیعی از نیازهای کاربرانش را مورد توجه قرار داده و به برآوردن آنها بپردازد.

الکس هیمل به‌عنوان معاون محلی فیس‌بوک در این رابطه اظهار داشت که: «فیس‌بوک تنها با چند کلیک، شما را با علاقه‌مندی‌های قبلی و اکتشافات جدید از نقاط محلی تا زنجیره‌های ملی مرتبط می‌کند.»

این قابلیت در حال حاضر در کشور ایالات‌متحده بر روی سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و دسکتاپ فعال‌ شده است، اما تاریخ ورود آن به کشورهای دیگر مشخص نشده است.
 
کد مطلب: 50570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام