۰
plusresetminus
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰

ترکیب محبوب‌ترین بازی واقعیت افزوده با عکاسی از محیط‌زیست

ایتنا- کمپانی نیانتیک به‌عنوان عرضه‌کننده بازی کامپیوتری پوکمان گو اقدام به راه‌اندازی اولین مسابقه عکس‌برداری مبتنی بر واقعیت افزوده کرده است.
ترکیب محبوب‌ترین بازی واقعیت افزوده با عکاسی از محیط‌زیست
کمپانی نیانتیک به‌عنوان عرضه ‌کننده بازی کامپیوتری پوکمان گو به تازگی اقدام به راه‌اندازی اولین مسابقه عکس‌برداری مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده کرده است.
 
به گزارش ایتنا اگرچه بسیاری از بازی‌ کنندگان اولیه پوکمان گو از تب‌ و تاب این بازی بیرون آمده‌اند، اما وفاداران به این بازی همچنان با قدرت سابق در دنیای این بازی به‌ پیش می‌روند.
 
همین امر نیز مسئولان پوکمان گو را بر آن داشته است تا از این فرصت استفاده نموده و مسابقه‌ای را راه‌اندازی کنند و به بهترین تصویر ثبت‌ شده توسط کاربران از پوکمان‌های مجازی در دنیای واقعی جایزه بدهند.
 
لازم به ذکر است که این بازی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده از کاربر می‌خواهد که در دنیای واقعی از جای خود بلند شده و به دنبال پوکمان‌های هیولایی جذاب این بازی بروند.
 
مطابق قوانین اعلام شده، تصاویر ثبت‌ شده توسط بازی کنان می‌بایست تا تاریخ 25 اکتبر در شبکه اجتماعی اینستاگرام و با هشتگ  #PokemonGOContest  ارائه شوند.
 
البته یکی از شروط اصلی شرکت در این مسابقه بسیار جذاب این است که عضو کشوری باشید که پوکمان گو به‌صورت رسمی در آن مورد پذیرش قانونی واقع شده است.
 
جایزه در نظر گرفته‌ شده برای برندگان این مسابقه نیز پکیجی است که شامل یک مچ‌بند پوکمان گو پلاس، یک پوستر امضاشده توسط اعضای تیم توسعه‌دهنده و یک جفت ایرباد بی‌سیم است.
 
کد مطلب: 50568
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام