۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸

آکامای از پلتفرم هوشمند برای اینترنت اشیاء رونمایی می‌کند

ایتنا- به تازگی در کنفرانس اِج 2017 آکامای که در لاس وگاس برگزار شد، آکامای تکنالجیز از طرح خود برای کمک به شرکت‌های تولیدی که از دستگاه‌های اینترنت اشیاء در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود استفاده می‌کنند، رونمایی کرد.
آکامای از پلتفرم هوشمند برای اینترنت اشیاء رونمایی می‌کند
آکامای، شرکت اینترنتی آمریکایی است که در زمینه ارائه محتوا فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1998 میلادی تأسیس گردیده و دفتر مرکزی آن هم‌اکنون در ماساچوست آمریکا واقع شده است.
راهبرد شرکت آکامای تکنالجیز برای رونمایی از پلتفرم هوشمند اینترنت اشیاء، به دنبال پشتیبانی از انتقال داده و دستگاه‌های متصل در سراسر جهان است.
آکامای به تازگی اعلام کرده که تولیدکنندگان، خودروسازان و سایر شرکت‌های متصل به اینترنت اشیاء قادر خواهند بود که به جای ساخت و حفظ شبکه‌های جهانی، با استفاده از راهکارهای اینترنت اشیاء مبتنی بر فضای ابری از میلیون‌ها دستگاه کاربری حمایت کنند.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از تاپ‌تک نیوز، اولین رونمایی از این ابتکار جدید اینترنت اشیاء آکامای، یک راهکار اُ.تی.اِی است که به شکل تخصصی برای بازار خودرو طراحی شده است. این سرویس، خودروسازان و نمایندگی‌ها  را قادر می‌سازد که سخت‌افزار و به‌روزرسانی‌های مسیریابی GPS را به طور مستقیم و از طریق وای‌فای به وسایل نقلیه متصل کاربران ارائه دهند.
این موضوع به این معناست که دارندگان خودرو باید بازدیدهای کمتری از مراکز سرویس خودرو داشته باشند.
 
این سرویس اُ.تی.اِی خودرو در سطح فنی شامل سه مورد است. مورد اول، پیوند IP است که امکان به‌روزرسانی از یک مجموعه قابل تنظیم از آدرس‌های IP را برای پیروی از قوانین داده و مطابقت با قراردادهای خودروسازان با شرکای مخابراتی مورد نظر فراهم می‌کند.
مورد دوم ارائه امن به‌روزرسانی‌ها با استفاده از یک برنامه SSL/TLS انعطاف‌پذیر است که با استفاده از گواهی‌نامه‌های کاربری خود از کاربران پشتیبانی می‌کند.

مورد سوم و آخر، داشبوردهای پیشرفته‌ برای پیگیری به‌روزرسانی‌ها در هر وسیله نقلیه است که خودروسازان را قادر می‌سازد که بر پیشرفت و تأیید دریافت‌ها نظارت داشته باشند.
در حال حاضر فناوری اُ.تی.اِی توسط هارمان که اکنون بخشی از سامسونگ است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
کد مطلب: 50544
برچسب ها: اینترنت اشیاء
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام