۰
plusresetminus
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

امکان ذخیره شدن توییت‌ها، ویژگی جدید توییتر

ایتنا - این ویژگی و قابلیت جدید به کاربران این اجازه را می‌دهد تا هر زمان که می‌خواهند به توییت مورد علاقه خود باز گشته و آن را دوباره بخوانند و یا برای دیگران ارسال کنند.
امکان ذخیره شدن توییت‌ها، ویژگی جدید توییتر



پس از خبر کاهش محدودیت کاراکترها در توئیتر، هم اکنون این شبکه اجتماعی اعلام کرده که به زودی امکان ذخیره‌ و بوکمارک توئیت‌ها برای کاربران فراهم خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از independent ، کیث کولمن - مدیر تولید و فناوری توئیتر – درباره تغییرات جدیدی که قرار است در این شبکه اجتماعی ایجاد شود، سخن گفته و اظهار کرده است که طبق درخواست بسیاری از کاربران در جهان، توییتر قصد دارد قابلیت بوک مارک یا ذخیره توییت های مورد نظر را برای کاربران اضافه و فراهم کند. این ویژگی و قابلیت جدید به کاربران این اجازه را می دهد تا هر زمان که می خواهند به توییت مورد علاقه خود باز گشته و آن را دوباره بخوانند و یا برای دیگران ارسال کنند.

پیشتر بسیاری از کاربران در توییتر در صورت مشاهده یک توییت جالب نمی توانستند دوباره آن را پیدا کرده و برای دوستان خود بفرستند اما هم اکنون با این امکان جدید در توییتر، قادر خواهند بود به پیام ها و پست های مورد نظر خود دوباره دسترسی یابند. این قابلیت احتمال از دست دادن توییت های جالب و جذاب را به صفر خواهد رساند.

این بیانیه به مدت کوتاهی پس از انکه توییتر اعلام کرد محدودیت تعداد کاراکتهای خود را از ۱۴۰ به ۲۸۰ رسانده است، خبر بسیار خوشحال کننده ای برای کاربران توییتری در جهان به شمار خواهد آمد.  بدین ترتیب و با همین روالی که توییتر پیش می‌رود به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی محبوب به منظور افزایش قدرت تاثیرگذاری خود در حال سازماندهی و ایجاد اصلاحات گسترده‌ای بر روی پلتفرم خود است.
کد مطلب: 50528
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام