۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
مقایسه دو پرچمدار:

قیمت بالاتر و سرعت کمتر گوگل پیکسل ۲ XL نسبت به آیفون ۸ پلاس

ایتنا-مقایسه‌های جدید حاکی از آن هستند که تلفن همراه هوشمند جدید پیکسل ۲ XL با مشخصات بسیار ضعیف‌تر از آیفون ۸ پلاس اما باقیمتی بیش‌تر عرضه‌شده است.
قیمت بالاتر و سرعت کمتر گوگل پیکسل ۲ XL نسبت به آیفون ۸ پلاس
مقایسه‌های جدید حاکی از آن هستند که تلفن همراه هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل ۲ XL با مشخصات بسیار ضعیف‌تر از آیفون ۸ پلاس، اما با قیمتی بیش‌تر عرضه‌شده است.

به گزارش ایتنا شرکت گوگل به‌تازگی از تلفن همراه هوشمند مجهز به اندروید خالص خود یعنی گوگل پیکسل ۲ XL باقیمتی نه‌چندان ارزان رونمایی کرده است.
بازه قیمتی این دستگاه و آیفون ۸ پلاس نیز بسیاری از کاربران را بر آن داشته است تا به مقایسه این دو دستگاه هوشمند با یکدیگر بپردازند و جالب اینکه نتیجه نیز به نفع آیفون ۸ پلاس تمام شده است.

گوگل پیکسل ۲ XL بسیاری از ویژگی‌های کلیدی تلفن‌های همراه هوشمند امروزی از قبیل شارژ بی‌سیم، درگاه کارت حافظه، باتری قابل تعویض و ... را در خود ندارد.

همچنین یکی از ویژگی‌های اصلی گم‌شده در این دستگاه را می‌توان جک هدفون دانست که برخلاف ادعای گوگل درباره باارزش بودن و لازم بودن این جک، از این دستگاه حذف‌شده است.

از طرف ذیگر، قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه ۶۴ گیگابایتی گوگل پیکسل ۲ XL به میزان ۸۴۹ دلار است و ابن در حالی است که متقاضیان می‌توانند با پرداخت تنها ۷۹۹ دلار آیفون ۸ پلاس را با همین میزان حافظه داخلی خریداری کنند.

همچنین نسخه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده برای پیکسل ۲ XL با برچسب قیمتی ۹۴۹ دلار عرضه می‌شود اما کاربران می‌تواند تنها با صرف ۵۱ دلار بیشتر اقدام به خرید آیفون X جدید بکنند.
کد مطلب: 50520
نام شما
آدرس ايميل شما


Arash
feedback
United States
گوگل پیکسل با استفاده از Google Photos می تونه بینهایت عکس و فیلم روی Cloud ذخیره کنه
ضمن اینکه هدف از ساخت گوشی کارایی بهتر بوده و نه مشخصات بهتر
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام