۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۶

شاهکار ZTE با نمایشگری دوقلو در راه است

ایتنا- کمپانی زدتی‌ای در ماه میلادی جاری از اولین تلفن همراه هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش دوقلوی خود که بانام Axon M شناخته می‌شود، رونمایی خواهد کرد.
شاهکار ZTE با نمایشگری دوقلو در راه است
شرکت زدتی‌ای(ZTE) به زودی و در ماه جاری میلادی، از تلفن همراه هوشمند خود رونمایی خواهد کرد که ویژگی منحصر بفردی به همراه دارد. مطابق اعلام این شرکت، این گوشی مجهز به صفحه نمایش دوقلویی خواهد بود که برای نخستین بار به بازار عرضه می‌گردد و تاکنون پیش از این سابقه نداشته است. گفتنی است گوشی مزبور، با نام Axon M معرفی شده است.

به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی androidauthority، گوشی Axon M که با شماره مدل زدتی‌ای Z999 عرضه خواهد شد، در حقیقت از دو صفحه نمایش با کیفیت فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن در حالت باز شده، به‌اندازه 6.8 اینچ خواهد رسید.

بنا به اعلام این شرکت، فناوری به کار رفته در صفحه نمایش‌های گوشی مزبور به نحوی پیاده‌سازی شده که هرکدام از آنها قادرند به‌صورت مستقل و البته همزمان، دو نرم‌افزار جداگانه را به اجرا دربیاورند.

از دیگر مشخصات فنی و سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان از پردازنده اسنپ دراگون 820 و نیز حافظه رم 4 گیگابایتی این دستگاه یاد کرد که همراه با باتری 3120 آمپرساعتی، در مجموع دستگاهی نسبتاً قوی‌ را تشکیل داده است.

هم‌چنین تلفن‌همراه هوشمند Axon M از نظر طراحی بصری، نظر بسیاری از متخصصان را به خود جلب کرده است. به طوری‌که گفته می‌شود، یکی از مزیت‌های اصلی طراحی آن نیز اندازه معقول و نیز سهولت حمل این دستگاه خوانده شده است.

با این‌ وجود، بسیاری از منتقدان بر این باورند که اندازه 6.8 اینچ برای یک دستگاه تاشو چندان راضی کننده نیست، زیرا هم‌اکنون پرچم‌دارانی نظیر سامسونگ نوت حتی بدون قابلیت تاشو بودن، توانسته‌اند به صفحه نمایش 6.63 اینچی مجهز گردند.

بدین‌ ترتیب می‌توان انتظار داشت که کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ بتوانند در آینده‌ای نه‌چندان دور و با استفاده از تجربه کمپانی زدتی‌ای در زمینه ساخت و فروش دستگاه‌های تاشو، مجدداً اقدام به طراحی و تولید این محصولات نموده و به بازار این گوشی‌ها رونق بخشند.
کد مطلب: 50516
برچسب ها: ZTE زدتی‌ای
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام