۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲

سیلیکون ولی علیه تقلب و نفرت

ایتنا – به‌تازگی غول‌های سیلیکون ولی به عضویت در پیمان مبارزه با تقلب و گفتار نفرت افکن درآمده‌اند و قصد دارند تا با افراد پیرو رویکرد امثال دونالد ترامپ مبارزه کنند.
سیلیکون ولی علیه تقلب و نفرت
به‌تازگی غول‌های سیلیکون ولی به عضویت در پیمان مبارزه با تقلب و گفتار نفرت‌افکن درآمده‌اند و قصد دارند تا با افراد پیرو رویکرد امثال دونالد ترامپ مبارزه کنند.

به گزارش ایتنا یکی از مشکلات بزرگ شبکه‌های اجتماعی و شرکت‌های فعال در محیط‌های آنلاین امروزی، رفتار کاربرانی است که متون و عکس‌های نفرت‌افکن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

در این میان تا به‌ حال تلاش‌های فراوانی در زمینه مبارزه با این موضوع انجام شده است، ولی این امر تا به‌ حال نه‌ تنها نتیجه مورد انتظار را نداشته است بلکه پس از انتخاب دونالد ترامپ به‌عنوان رییس‌جمهور آمریکا شاهد افزایش این رویه نیز هستیم.

در این میان چند سال پیش شاهد شکل‌گیری یک اتحاد و یک پیمان ویژه بودیم که به‌صورت اختصاصی به مبارزه با گفتار نفرت‌افکن و اقدام‌های منتهی به تقلب اختصاص داشته است.
 
 
حال این پیمان با اعضایی جدید روبرو شده است که می‌توانند به پیشرفت اهداف آنها کمک شایانی بکنند زیرا هر یک از این اعضای جدید در سیلیکون ولی برای خود یک وزنه بزرگ به حساب می‌آیند.
این شرکت‌ها شامل مایکروسافت، فیس‌بوک، گوگل و توییتر هستند که به‌ غیر از مایکروسافت، همگی در رده شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها کاربر را در اختیار دارند.

این پیمان به سراغ ارائه شرایط و دستورالعمل‌هایی رفته است که شرکت‌ها با کمک آن می‌توانند با محتوای نفرت‌افکن و رفتارهای منتهی به تقلب جلوگیری کنند.
 
این دستورالعمل‌ها در حقیقت نسخه بهینه‌سازی شده‌ای از دستورهایی است که در سال 2014 میلادی تولید و ارائه‌ شده بود و حال امید می‌رود که این شرکت‌ها بتوانند به پیشرفت این فرایند کمک شایانی بکنند.
 
کد مطلب: 50515
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام