۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

خاموشی ویندوزفون!

ایتنا- حالا که بیل گیتس نیز از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند، می‌توان مرگ ویندوزفون را پیش‌بینی کرد.
خاموشی ویندوزفون!
بارها خبر مرگ ویندزو فون در اینترنت منتشر شد اما مایکروسافت تا به امروز رسما آن را تایید نکرده بود. در همین حال خبر در دست گرفتن گوشی اندرویدی توسط بیل گیتس و مدیر نرم افزار مایکروسافت حقیقت دارد.
 
 
 «جو بلفیوره» قائم مقام مایکروسافت و مدیر بخش نرم‌افزار سرانجام تایید کرد که تیمش به سوی آپدیت ویندوز فون نخواهد رفت و دیگر شاهد قابلیت‌های جدید روی ویندوز 10 موبایل نخواهیم بود.

این در حالی بود که کاربران منتظر ویژگی‌های جدید در ویندوز فون بودند اما با این اظهارات معلوم می شود این سیستم عامل برای همیشه خاموش می‌شود.
البته بخش سرویس ویندوز فون به قوت خود باقی خواهد ماند که شامل رفع باگ و اپدیت امنیتی خواهد بود.

جو بلفیوره گفت زین پس شاهد اپدیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری روی ویندزو فون نخواهیم بود. بر اساس آپدیت جدید موسوم به Windows 10 Fall Update معلوم شده است که بخش موبایل شامل حالش نمی‌شود و تجربه جدیدی روی موبایل نخواهیم دید.

بیش از یک سالی است که ویندزو فون مرده است اما مایکروسافت هرگز رسما خبر آن را تا امروز تایید نکرده بود. سپردن توسعه سخت افزاری برای ویندوز فون به اچ پی نیز مطابق خواست مایکروسافت پیش نرفت و هفته گذشته اچ.پی اعلام کرد باری سنگینی که مایکروسافت از روی دوش خود برداشت را حمل نخواهد کرد.

بلفیوره همچنین اعتراف کرد که مانند بیل گیتس گوشی اندرویدی خریده و از آن استفاده می‌کند. بدین ترتیب موسس مایکروسافت و مدیر نرم افزاری که قاعدتا باید گوشی ویندوزی در دست داشته باشند، زودتر از کاربران خود آن را رها کرده و اندرویدی شده اند.
کد مطلب: 50484
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام