۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸

سایت هایی که سفرتان را آسان تر و لذت بخش تر می کنند!

هدف از ایجاد توریستگاه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران مجازی و هوشمندانه تر شدن سفر آن ها و حذف سختی های سفر است.
سایت هایی که سفرتان را آسان تر و لذت بخش تر می کنند!
------------------------ رپرتاژ آگهی ---------------------------

سفر کردن مقوله ای است که خیلی ها بدان علاقه مند هستند. کیست که از خوش گذرانی و سپری کردن زمان در طبیعت لذت نبرد؟ در کنار تفریح، دلایل قانع کننده بسیاری برای مسافرت وجود دارد. سفر موجب می شود خودتان را بهتر بشناسید، زبان های جدید یاد بگیرید، به چالش کشیده شوید، با ترس ها و ناشناخته ها روبرو شوید، اعتماد به نفس تان را بالا می برد، خلاق تر می شوید و... که همه این دلایل انگیزه آدمی را برای مسافرت بالا می برند تا بار و بندیل را بسته و آماده سفر شود!
 
 
اما شاید فرایند انتخاب مقصد و تور مسافرتی، شناخت مسیر، محل اقامت، هزینه ها، استفاده از تجربیات دیگران و... از دغدغه های شما باشد. اما نگران نباشید، با پیشرفت تکنولوژی حالا سایت های سفری با کیفیتی وجود دارند که کلیه اطلاعات مدنظرتان از بررسی مقصد گرفته تا باید و نباید های مورد نیاز در طول سفر، خدمات حمل و نقل و اقامت و حتی مرور خاطرات مسافرتی بعد از بازگشت به خانه را در اختیارتان میگذارند تا بدون استرس سفر کنید.
سایت های زیادی برای کمک به هوشمندانه و آسان تر شدن هر چه بیشتر سفرهای شما وجود دارند که در سراسر دنیا میلیون ها مخاطب دارند همچون Tripadvisor، Booking، Kayak و... در کنار این سایت های قدرتمند، استارتاپ ها و خدمات دهندگان ایرانی نیز روز به روز در حال پیشرفت و افزایش تنوع و کیفیت خدمات شان هستند. یکی از آن ها که اخیرا مورد توجه گردشگران مجازی ایران قرار گرفته است، سایت و اپلیکیشن توریستگاه است.
 
 
هدف از ایجاد توریستگاه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران مجازی و هوشمندانه تر شدن سفر آن ها و حذف سختی های سفر است. این سایت در وهله اول یک راهنمای سفر بسیار جامع و کامل می باشد که تمامی اطلاعات مربوط به مقصد مورد نظر مانند، کشور، شهر، مراکز دیدنی، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها، سرگرمی و فعالیت ها و نصیحت های شهرهای داخلی و خارجی در آن با جزییات قرار گرفته است. همچنین در کنار راهنمای سفر می توانید در سایت توریستگاه نسبت به خرید و رزرو آنلاین تور برای مقصد مورد نظر مثل خرید تور دبی با هر بودجه ای با جستجوی آسان، خرید راحت و هوشمندانه و بدون نیاز به مراجعه به آژانس اقدام نمایید. جهت استفاده از سامانه خرید تور و راهنمای سفر توریستگاه می توانید به نشانی www.touristgah.com مراجعه نمایید.
در واقع می توان گفت که گردشگری مجازی امروزه جزئی جدانشدنی از این صنعت می باشد چرا که باعث رقابتی شدن خدمات، کاهش مصرف کاغذ، صرفه جویی در زمان و هزینه، ثبت لحظه به لحظه و آنی خاطرات سفر و... شده است و در سراسر دنیا روزانه میلیون ها نفر از این خدمات بهره می برند و همان طور که گفته شد پورتال های فوق العاده قدرتمندی نیز در سراسر جهان در حال فعالیت هستند مثلا Tripadvisor که از معروف ترین پاتوق های گردشگران دنیاست. این سایت میلیون ها بازدیدکننده دارد و کاربران تجربیات خود را درباره مقاصد مختلف، هتل ها، رستوران ها، مکان های دیدنی و... در اختیار دیگران می گذارند. خیلی از گردشگران و طبیعت گردان پیش از حرکت review های این سایت را بررسی می کنند مثلا فرض کنید که قصد سفر به دبی را دارید و شناخت کافی از دیدنی های دبی ندارید، اینجاست که نظرات کاربران می تواند شما را یاری کند. جالب اینجاست که اطلاعات جالبی راجع به مقاصد مختلف ایران نیز در آن قابل دسترسی است. یا سایت Booking، این سایت هم مثل تریپ ادوایزر از بزرگان گردشگری مجازی و به نوعی بخش جدایی ناپذیر فعالیت گردشگران مجازی در سراسر دنیا به شمار می رود. معروف ترین سایت رزرواسیون اینترنت هست و در کنار آن میلیون ها کامنت ثبت شده در این سایت، فرصت خوبی را فراهم آورده تا قبل از انتخاب اماکن اقامتی یا سایر خدماتی که این سایت ارائه می دهد از مزایای و معایب آن ها مطلع شوید مثلا شما شنیده اید که فلان هتل از بهترین هتل های دبی است ولی بهتر نیست قبل از سفر و اقامت در آن هتل، نظر سایرین را مطالعه کنید و با خیالی راحت تر اقدام به رزرو هتل نمایید؟ در کنار این ها می توان به موتورهای جستجوی سفر هم اشاره کرد که کمک حال خوبی برای مسافران هستند مثل سایت kayak که شما را برای مشاهده قیمت خطوط هوایی مختلف و انتخاب بهترین خط بر اساس بودجه، سلیقه و شرایط مدنظرتان یاری می کند.
به سایت های دیگری هم می توان اشاره کرد که همگی کمک حال شما برای سفر هستند از Yapta گرفته که رصد قیمت بلیط و هتل را برای شما انجام می دهد و شما را از کاهش قیمت ها مطلع می سازد تا Airbnb که امکان اقامت در خانه های اجاره ای با سلایق و بودجه های متفاوت را برای شما فراهم می کند، Hoteltonight که اتاق های ارزان قیمت در هتل ها را بصورت لحظه آخری به شما معرفی می کند یا flightfox که برنامه سفرتان را دریافت و بصورت هوشمند بهترین پکیج های قابل ارائه را در اختیارتان می گذارد. در کنار این ها، سایت های جذابی مثل flight-plus که بوسیله آن بصورت زنده به مسیرهای پروازی سراسر جهان دسترسی خواهید داشت، Lifes360 که لحظه به لحظه به شما نشان می دهد کجا هستید یا سایتی نظیر weather که می توانید وضعیت آب و هوای شهرهای محل اقامت را ببینید و... را هم نباید فراموش کرد.
 
کد مطلب: 50483
نام شما
آدرس ايميل شما


فاطمه
feedback
Denmark
با سلام. ممنون از مقاله خوبتون
سایت لحظه آخر هم از جمله سایت های گردشگری است که در این زمینه شروع به فعالیت کرده و اطلاعات مختلف از هتل ها، جاذبه های گردشگری و تفریحی و تور های مسافرتی را به گردشگران و کاربران ارائه می دهد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام