۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱

گوگل پیکسل ۲ در خدمت رانندگی امن

ایتنا- تحلیلگران گوگل به‌تازگی از قابلیت مخفی و البته بسیار جالبی در تلفن‌های همراه هوشمند جدید پیکسل 2 و پیکسل 2 XL باخبر شده‌اند که فاش شدن آن می‌تواند فروش این دستگاه را افزایش دهد.
گوگل پیکسل ۲ در خدمت رانندگی امن
تحلیلگران گوگل به‌تازگی از قابلیت مخفی و البته بسیار جالبی در تلفن‌های همراه هوشمند جدید پیکسل ۲ و پیکسل 2 XL باخبر شده‌اند که فاش شدن آن می‌تواند فروش این دستگاه را افزایش دهد.

به گزارش ایتنا پیکسل ۲ و پیکسل 2 XL از قابلیتی بهره‌مند هستند که به‌موجب آن سرعت حرکت کاربر دستگاه اندازه‌گیری می‌شود و در صورت لزوم حالت "مزاحم نشوید" فعال می‌شود.
 
هدف اصلی این قابلیت که بسیار مشابه با ویژگی به‌کاررفته در سیستم‌عامل iOS 11 نیز هست، بالا بردن تمرکز کاربران در حین رانندگی اظهارشده است.
 
با این‌ حال یکی از نقاط ضعف این سیستم در این است که اگر در کاربر یادشده در حال رانندگی نباشد و تنها به‌صورت سرنشین در خودرو قرارگرفته باشد نیز این حالت برای دستگاه او فعال می‌شود اما کاربر به‌راحتی می‌تواند آن را غیرفعال کند.

البته این ویژگی تنها قابلیت مخفی قرارگرفته در پیکسل 2 و پیکسل 2 XL نیست و به‌تازگی متخصصان از پشتیبانی این دو دستگاه از سیم‌کارت الکترونیک نیز خبر داده‌اند.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که قرار دادن این قابلیت‌های مخفی در پیکسل‌ها سیاست جدید گوگل برای افزایش محبوبیت تلفن‌های همراه هوشمند خود است.
 
باید دید که این شرکت که سابقاً از سیاست استفاده از اندروید خالص برای دستگاه‌های نکسوس خود بهره می‌برده است تا چه حد در خط مشی‌های جدید خود موفق خواهد بود.
 
کد مطلب: 50477
برچسب ها: پیکسل ۲
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام