۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵

الگوبرداری سازندگان تلفن همراه از اپل

ایتنا- بسیاری از سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی در سال میلادی آینده تلاش خود را بر روی ارائه قابلیتی مشابه با فیس آی دی بر روی دستگاه‌های خود متمرکز خواهند کرد
الگوبرداری سازندگان تلفن همراه از اپل
بسیاری از سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی در سال میلادی آینده تلاش خود را بر روی ارائه قابلیتی مشابه با فیس آی دی بر روی دستگاه‌های خود متمرکز خواهند کرد

به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، بسیاری از سازندگان دستگاه‌های اندرویدی سال 2017 میلادی را صرف ایجاد حسگرهای تعبیه‌شده در زیر لایه شیشه‌ای کرده‌اند.

با این‌ حال این فناوری هم‌اکنون با ورود قابلیت فیس آی دی به اپل، اندکی منسوخ شده به نظر می‌رسد و سازندگان تلفن همراه هوشمند باید به دنبال ارائه قابلیتی مشابه با فیس آی دی بر روی دستگاه خود باشند.

مینگ چی کو به‌عنوان تحلیلگر صنایع تلفن‌های همراه هوشمند، عرضه فناوری تشخیص چهره بر روی تلفن‌های همراه هوشمند را یک به‌روزرسانی اساسی تلقی کرده است که بسیاری از مخاطبان را به خود جذب خواهد کرد.
 

او دلیل موفقیت فروش برخی از تلفن‌های همراه هوشمندی که در سال 2018 میلادی عرضه می‌شوند را معطوف به ارائه قابلیت فناوری تشخیص چهره پیشرفته دانشت.

از نظر او این قابلیت نه‌تنها در کاربری‌های امنیتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، بلکه می‌تواند ابزار خوبی برای ایجاد و توسعه اشکال جدیدی از فنّاوری واقعیت افزوده نیز باشد.

با این حال کو توضیح داده است که کاربرد حسگرهای اثرانگشت قرارگرفته در زیر لایه شیشه‌ای کاملاً منسوخ شده نیست و سامسونگ با استفاده از توانایی‌های خود در ساخت پنل‌های OLED حتماً از این قابلیت در گلکسی اس 9 استفاده خواهد کرد.
کد مطلب: 50476
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام