۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶

سود نجومی سامسونگ از آیفون X

ایتنا – به‌تازگی مشخص شده است که سود چشمگیری از تولید نمایشگرهای آیفون X به شرکت سامسونگ خواهد رسید و این سود به‌اندازه‌ای زیاد است که حتی از سود برخی همراه‌های ساخته شده توسط سامسونگ نیز پیشی می‌گیرد.
سود نجومی سامسونگ از آیفون X
به‌تازگی مشخص شده است که سود چشمگیری از تولید نمایشگرهای آیفون X به شرکت سامسونگ خواهد رسید و جالب این که این سود به‌اندازه‌ای زیاد است که حتی از سود برخی همراه‌های ساخته شده توسط سامسونگ نیز پیشی می‌گیرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، شاید برای همه دشمنی اپل و سامسونگ و رقابت سری گلکسی و آیفون، امری بدیهی باشد؛ اما در حقیقت سامسونگ نیز سود کلانی از آخرین نسخه آیفون می‌برد.
 
ماجرا از این‌ قرار است که تنها تولیدکننده نمایشگرهای منحصربفرد و ویژه آیفون X، شرکتی نیست جز سامسونگ و به همین دلیل نیز سود کلانی در ازای تولید هر آیفون X به سامسونگ خواهد رسید.

بر اساس گزارش‌ها، این سود برابر با 110 دلار به ازای هر یک از دستگاه‌های تولیدشده خواهد بود که موجب می‌شود تا در کمال ناباوری، درآمد سامسونگ از آیفون X، تقریباً برابر با سود حاصله از برخی محصولات سری گلکسی این شرکت باشد.
  تحلیلگران معتقدند که آیفون X در بازه زمانی 20 ماهه به فروش 130 میلیون دستگاه خواهد رسید و بنابراین با یک حساب ساده می‌توان دریافت که سامسونگ از این میزان فروش، به درآمد 14 میلیارد و 300 میلیون دلاری خواهد رسید.
 
از سوی دیگر تحقیقات مشابهی نشان می‌دهد که سود سامسونگ بر روی هر مدل از گلکسی اس 8، برابر با 202 دلار است و با توجه به پیش‌بینی فروش 50 میلیونی برای این دستگاه در بازه زمانی مشابه، سامسونگ از محصول خود تنها 10 میلیارد و 100 میلیون دلار کسب خواهد نمود.

بدین‌ ترتیب سامسونگ می‌تواند با همکاری با اپل، در طول تنها 20 ماه رقم 4 میلیارد و 200 میلیون دلار سود بیشتری از کل فروش مدل گلکسی اس 8 به دست بیاورد که مسلماً رقمی هیجان‌انگیز برای این غول کره‌ای خواهد بود.
 
شایان ذکر است که تماس‌های حاصله با اپل و سامسونگ درباره این موضوع با سکوت این دو شرکت همراه بوده است که می‌تواند به‌نوعی نشان‌دهنده تائید این آمار باشد.
 
کد مطلب: 50453
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام