۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

آیفون X نتیجه تلاش پنج‌ساله اپل

ایتنا- جانی آیو به‌عنوان مدیر اجرایی شرکت اپل به‌تازگی در کنفرانسی اعلام کرده که طراحی و ساخت فناوری‌های بکاررفته در آیفون X پنج سال زمان برده است.
آیفون X نتیجه تلاش پنج‌ساله اپل
هر چند نسل جدید گوشی هوشمند شرکت اپل به روال قبلی و با نام آیفون X عرضه شد، اما به نظر می‌رسد برای آن باید جایگاهی فراتر از نسخه‌های پیشین قائل بود، چرا که اساساً طراحی، مهندسی و نگاه حاکم بر آن، متفاوت از گذشته است.
جانی آیو به‌عنوان مدیر اجرایی شرکت اپل به‌تازگی در کنفرانسی اعلام کرده که طراحی و ساخت فناوری‌های بکار رفته در آیفون دست کم X پنج سال زمان برده است.

به گزارش ایتنا از رایورز جانی آیو در مصاحبه‌ای بیان داشت که طراحی جدید اپل نتیجه سال‌ها تلاش و کوشش و البته مملو از تجربه و شکست بوده است.
او در این رابطه اظهار داشت، فرآیند طراحی جدید اپل برای آیفون X که در آن، دکمه اصلی بازگشت به خانه برای بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش دستگاه حذف شده است، به‌هیچ‌عنوان کار سریع و آسانی نبوده است.

آیو با اشاره به طراحی آیفون X و قابلیت جدید شناسایی چهره کاربر، یا به‌اصطلاح "Face ID" آن گفت: «این قابلیت در آیفون X که در چند هفته پیش رونمایی شد، نوعی فناوری‌ است که برای پنج سال روی آن کارکرده‌ایم و طرح مفهومی آن را مدت‌ها در نظر داشتیم.»
 
این مدیر اپل در ادامه به تلاش‌های مداوم این شرکت برای نوآوری و نیز مشکلات موجود در این زمینه اشاره کرده و اظهار داشت که در بسیاری از موارد، محقق ساختن فناوری‌هایی که محاسبات آن به‌درستی انجام شده و همه‌چیز در آن ظاهراً روبراه به نظر می‌رسیده، با شکست مواجه شده است.
همچنین وقتی از او درباره آرزوهایی که در رابطه با فناوری دارد سؤال پرسیده شد، آیو از صفحه نمایش‌ها و همچنین تراشه‌های پردازشی سیلیکونی نام برد.

او در انتها نیز با نگاهی اجمالی به تراشه‌های سیلیکونی ساخته شده توسط اپل و قدرت عملکرد واقعی آنها، به تعریف و تمجید از طراحان این فناوری دست زد.

شایان ذکر است که هنوز این تلفن‌همراه جدید اپل نتوانسته است تا به صورت قطعی، اعتماد منتقدان را به خود جلب کند و به همین دلیل نیز کمپین‌های تبلیغاتی مسئولان اپل برای آن ادامه دارد.
کد مطلب: 50450
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام