کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به‌روزرسانی‌های جدید اندروید برای دستگاه‌های جدید سامسونگ

19 مهر 1396 ساعت 15:15

ایتنا – به‌تازگی شرکت سامسونگ اعلام کرده است که تعدادی از دستگاه‌های این شرکت به به‌روزرسانی‌های جدید سیستم عامل اندروید دسترسی خواهند داشت که مهم‌ترین مورد در میان آنها، سازگاری اندروید اوریو با ساختار پرداخت دیجیتالی سامسونگ است.


به‌تازگی شرکت سامسونگ اعلام کرده است که تعدادی از دستگاه‌های این شرکت به بروزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید دسترسی خواهند داشت، که مهم‌ترین مورد در میان آنها، سازگاری "اندروید اوریو" با ساختار پرداخت دیجیتالی سامسونگ است.

به گزارش ایتنا از رایورز شرکت سامسونگ اخیراً و به صورت رسمی، تصمیم خود مبنی بر ارائه به‌روزرسانی‌های جدید در روز 21 ماه جاری میلادی (برای پرچمداران مبتنی بر پلتفرم اندروید خود) را به رسانه‌ها ارسال نموده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط این شرکت، دستگاه‌های سری اس 8 این شرکت به نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید اوریو مجهز خواهند شد.
بر این اساس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قرار است تا اندروید 8 را دریافت کرده و بدین‌ترتیب از نظر نرم‌افزاری نیز همچنان پرچم‌دار باشند، البته بروزرسانی‌های سامسونگ به همین‌جا ختم نمی‌شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده که در حال آماده‌سازی سازگاری نرم‌افزار پرداخت دیجیتالی خود یا همان سیستم پرداخت سامسونگ (Samsung pay) با آخرین نسخه اندروید است، تا کاربران این نسخه، بتوانند از قابلیت‌های این پلتفرم پرداخت نیز بهره‌مند باشند.

همچنین نسخه بتای این سیستم‌عامل برای مدل‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس نیز به زودی در دسترس خواهد بود، هر چند زمان‌بندی عرضه آن اندکی متفاوت از عرضه این بروزرسانی برای سری 8 خواهد بود.

شایان ذکر است که زمان دقیق سایر بروزرسانی‌ها توسط این شرکت اعلام نشده است و با توجه به بتا بودن به‌روزرسانی‌های قطعی شده، زمان عرضه نسخه اصلی برای این دستگاه‌ها نیز همچنان به‌عنوان یک علامت سؤال باقی خواهد ماند.
 


کد مطلب: 50445

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50445/به-روزرسانی-های-جدید-اندروید-دستگاه-های-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir