۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

فیس‌بوک، نخستین مدرسه نوآوری خود را در برزیل راه‌اندازی می‌کند

ایتنا- طرح ابتکاری فیس‌بوک برای راه اندازی مدرسه نوآوری در برزیل، یک طرح سرمایه گذاری بی‌سابقه برای این کشور است و در طول یکسال از بیش از 7000 کارآفرین پشتیبانی می‌کند.
فیس‌بوک، نخستین مدرسه نوآوری خود را در برزیل راه‌اندازی می‌کند
شرکت فیس‌بوک، مرکز نوآوری در برزیل راه‌اندازی کرده است تا کارآفرینانی را که صاحب ایده‌های در معرض اختلال هستند، پوشش داده و از آنها حمایت و پشتیبانی کند.
"ایستگاه هک" نام این مرکز است و در شهر سائوپائولو قرار دارد. این ایستگاه، درهای خود را اخیراً رو به عموم باز نموده است و می‌خواهد از حدود 7400 نفر از افرادی که پروژه‌های دارای پتانسیل تأثیر اجتماعی را دنبال می‌کنند، حمایت کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، دیگو زودان، معاون فیس‌بوک و اینستاگرام در آمریکای لاتین طی بیانیه‌ای که پیش از راه‌اندازی این طرح ارائه شد، اذعان داشت: «در پی آن هستیم که تعهد همکاری خود را نسبت به برزیل، عملی نماییم؛ و یک سرمایه‌گذاری بی‌سابقه در این کشور داشته باشیم. ما به برزیلی‌های جوان در برخی از مشاغل آینده کمک خواهیم نمود. محیط این مرکز ویژه، به گونه‌ای است که فرآیند تحقق نوآوری‌ها را تسهیل می‌کند.»

وی افزود: «ایستگاه مورد بحث، یک سرمایه‌گذاری در آینده برزیل محسوب می‌شود و می‌کوشیم که شهروندان برزیلی -که در پی ابزارهای نوآوری هستند- را مجهز کنیم و میل و اشتیاق نوآوری را در آنها برانگیزیم. در ماه‌های پیش رو، فیس‌بوک، روی پروژه‌هایی حول مباحث اشتغال، آموزش، امنیت داده، مشارکت مدنی، خدمات مالی یا آمورش مالی و کارآفرینی‌های کوچک کار خواهد کرد.»

گفتنی است کسب‌وکارهای نوپایی که جهت رشد و بلوغ انتخاب می‌شوند، طی یک برنامه اقامت شش ماهه، در این مرکز شرکت کرده و آموزش می‌بینند. این برنامه، شامل دسترسی به زیرساخت و ابزارهای فیس‌بوک و نیز مشاوره‌های حوزه کسب و کار می‌باشد. همچنین این مرکز، دستور کاری با دوره‌های برنامه‌ریزی و کارآفرینی رایگان و کارگاه‌های طرح‌ریزی حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

ارسال درخواست برای برنامه شتاب تا 29 اکتبر ادامه دارد و نخستین گروه شرکت‌کنندگان در ماه ژانویه 2018 فعالیت‌های خود را آغاز خواهند نمود.
 
کد مطلب: 50400
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام