۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

گزارش‌های متعدد از تورم باتری آیفون ۸

ایتنا – اپل از این موضوع اظهار آگاهی کرده و اعلام کرده که در حال بررسی دلایل این موضوع است و قصد دارد هر چه سریع‌تر مشکل مربوط به باتری‌های این مدل را رفع کند.
گزارش‌های متعدد از تورم باتری آیفون ۸
تنها مدت کوتاهی از عرضه آیفون ۸ به بازار می‌گذرد و در این مدت کاربران متعددی خبر از ورم کردن باتری این دستگاه داده‌اند و حتی در برخی از موارد، آتش گرفتن تلفن همراه یادشده نیز گزارش شده است.

به گزارش ایتنا کمتر از دو سال از ماجرای آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ و بحرانی که گریبانگیر سامسونگ شد می‌گذرد و پس‌ از آن نگرانی‌های متعددی در زمینهٔ عملکرد باتری محصولات دیجیتالی به وجود آمده است.

آخرین محصولی که پس از عرضه، زیر ذره‌بین بررسی وضعیت باتری قرار دارد، آیفون ۸ شرکت اپل است ولی تورم شدید باتری‌های این محصول موجب شده است که برای نگرانی در باره آن نیازی به ذره‌بین وجود نداشته باشد.

بسیاری از کاربران آیفون ۸ گزارش‌های مشابهی را اظهار کرده‌اند که در تمامی آنها باتری آیفون ۸ به‌قدری متورم شده است که به بدنه آسیب زده، و حتی بخش‌های پشتی و جلویی پنل را از یکدیگر جدا کرده است.
 
 
 
البته گزارش‌هایی در زمینهٔ آتش گرفتن آیفون ۸ نیز به گوش می‌رسد، ولی منابع این گزارش‌ها به‌هیچ‌ عنوان قابل تائید نیست و نمی‌توان بر روی آنها به‌عنوان موارد قابل تامل حساب باز کرد.

اپل از تورم باتری‌های خود اظهار آگاهی کرده و اعلام کرده است که در حال بررسی دلایل این موضوع است و قصد دارد تا هر چه سریع‌تر مشکل مربوط به باتری‌های این مدل را رفع کند.

شایان‌ ذکر است که این مشکل ممکن است بر روی فروش کلی آیفون ۸ پلاس آیفون X نیز تأثیر منفی داشته باشد و به همین دلیل نیز اپل سعی دارد تا از بزرگ شدن این موضوع در رسانه‌ها جلوگیری کند.
کد مطلب: 50393
برچسب ها: آیفون 8
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
طرف 4 میلیون بده باطریش اینطور بشه؟!
آدم عاقل تو ایران هیچ وقت آیفون نمی گیره
یا شیائومی یا سامسونگ بهترین هستن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام