۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶
و سرانجام:

عرضه دستیار هوشمند گوگل برای کروم‌بوک‌ها

ایتنا – این اقدام گوگل می‌تواند موجب شود تا این شرکت در رقابت با آمازون در زمینه در اختیار گرفتن بازار دستیارهای هوشمند صوتی، شرایطی بهتر را تجربه کند.
عرضه دستیار هوشمند گوگل برای کروم‌بوک‌ها
اخبار منتشرشده حاکی از آن هستند که به‌زودی شاهد عرضه دستیار هوشمند گوگل برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل کروم، یا همان کروم‌بوک‌ها خواهیم بود.

به گزارش ایتنا گوگل به‌تازگی اشاره‌هایی بسیار مهم در زمینه انتقال دستیار هوشمند خود به سری دستگاه‌های کروم‌بوک ارائه کرده است.

این دستیار هوشمند صوتی که بر روی دستگاه‌های اندرویدی به‌خوبی جا افتاده است، می‌تواند یک قابلیت ویژه برای سیستم عامل کروم باشد و اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که ممکن است حتی پیش از روز چهارشنبه همین هفته شاهد انتقال این سیستم نرم‌افزاری هوشمند به کروم‌بوک‌ها باشیم.

گفته می‌شود که قرار است تا به‌زودی شاهد عرضه محصولی ویژه به نام "پیکسل بوک" از سوی گوگل باشیم که قرار است رقابتی جدید را با محصولات سری کروم‌بوک و. سرفیس بوک آغاز کند.
 
این سیستم می‌تواند میزبانی منطقی برای دستیار هوشمند صوتی گوگل باشد و ممکن است که همزمان با اخبار اخبار مربوط به عرضه دستیار هوشمند صوتی شاهد انتشار اخباری در زمینه این دستگاه نیز باشیم.

حال بزرگ‌ترین نشانه تائید کننده عرضه این دستیار برای کروم‌بوک‌ها در کدهای دستیار هوشمند صوتی گوگل نهفته است. در این سیستم‌ها معمولا آیکون‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهند که این نرم‌افزار با تلویزیون‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند و سایر دستگاه‌ها سازگار هستند یا خیر و اخیرا آیکون کروم‌بوک نیز در کنار دستیار هوشمند گوگل افزوده شده است.

به گزارش ایتنا این اقدام گوگل می‌تواند موجب شود تا این شرکت در رقابت با آمازون در زمینه در اختیار گرفتن بازار دستیارهای هوشمند صوتی، شرایطی بهتر را تجربه کند و در نهایت با بهبود عملکرد دستیار هوشمند گوگل در بازار مصرف روبرو باشیم.
کد مطلب: 50386
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام