۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳

درگیری جدید بین سامسونگ و اپل

ایتنا- به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ درخواست افزودن نرم‌افزار مچ‌بند هوشمند جدید خود را به اپل ارائه داده است ولی این شرکت از پاسخ دادن به آن‌ها خودداری کرده است.
درگیری جدید بین سامسونگ و اپل
به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ درخواست افزودن نرم‌افزار مچ‌بند هوشمند جدید خود را به اپل ارائه داده است ولی این شرکت از پاسخ دادن به آن خودداری کرده است.

به گزارش ایتنا ظاهرا هر روز خبر جدیدی درباره رقابت اپل و سامسونگ به رسانه‌ها راه می‌یابد و این بار نیز این دو شرکت در زمینه نرم‌افزار محصولات سامسونگ برای دستگاه‌های اپل به مشکلی جدید برخورد کرده‌اند.

شرکت سامسونگ پیش‌ از این، نرم‌افزارهایی برای سازگارسازی ساعت‌های سری "گیر" با سیستم عامل iOS به اپل ارائه کرده و موفق شده بود تا این نرم‌افزارها را در بازار نرم‌افزاری سیستم عامل همراه اپل عرضه کند.
بر همین اساس نیز سامسونگ در هنگام عرضه مچ‌بند هوشمند گیرفیت پرو 2 از سازگاری این دستگاه با سیستم عامل iOS خبر داده بود و این اطلاعات تا زمان پس از عرضه محصول نیز تغییری نکردند.

با تمامی این تفاسیر، مشتریانی که دستگاه‌های سری آیفون را در اختیار داشته و گیر فیت پرو 2 را خریداری کرده‌اند، اکنون قادر به استفاده از مچ‌بند هوشمند خود نیستند زیرا نرم‌افزار موجود بر روی بازار نرم‌افزاری iOS، با این مچ‌بند هوشمند سازگاری ندارد.
 
 
 
تلاش کاربران برای دریافت توضیح از سوی سامسونگ با انداخته شدن توپ به زمین اپل همراه شده است و مسئولان این شرکت کره‌ای معتقدند که اپل به‌ هیچ‌ عنوان رفتاری حرفه‌ای در این زمینه نداشته است.

سامسونگ همچنین مدعی است که مدت‌ها پیش از عرضه گیر فیت پرو 2، نرم‌افزار سازگاری آن با iOS را برای قرار گرفتن در بازار نرم‌افزاری اپل به این شرکت ارائه کرده است، و منتظر پاسخ رسمی این شرکت در این‌ باره باقی مانده است.
با این‌ وجود پس از گذشت مدت‌زمانی چندماهه، اپل حتی از دادن پاسخ به سامسونگ خودداری کرده است و این امر موجب ایجاد شرایط یادشده برای کاربران گشته است.

نکته جالب اینجاست که سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده اصلی نمایشگر آیفون X شناخته می‌شود و در صورتی‌که مسئولان این شرکت بخواهند این اقدام اپل را با اقدام نامناسبی پاسخ بدهند، ممکن است شاهد بحران در عرضه آیفون X باشیم.

شایان ذکر است که تلاش‌های رسانه‌ها برای برقراری تماس با اپل بی‌نتیجه بوده است و مقامات این شرکت از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرده‌اند.
 
کد مطلب: 50382
برچسب ها: سامسونگ اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام