۳
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴

جدیدترین سرویس گوگل برای کاربران ایرانی مسدود شد

ایتنا - سرویس جدید ویژه استارتاپ‌ها نیز از سوی این شرکت از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است.
جدیدترین سرویس گوگل برای کاربران ایرانی مسدود شد
 
شرکت گوگل اخیرا سرویس startup with Google را برای شرکت‌های نوپا (استارتاپ) راه‌اندازی کرده که دسترسی‌های ایران به این خدمت را به طور کامل، مسدود ساخته است.

به گزارش ایتنا از مرکز مهر، مرکز ملی فضای مجازی کشور در این باره اعلام کرد: این سیاست آمریکایی‌ها در ادامه سیاست‌های قبلی آنهاست که دسترسی ایران را به خدمات ارائه شده در حوزه کسب و کارها بطور ۱۰۰ درصدی مسدود کرده‌اند.

این سرویس که مجموعه گسترده‌ای از خدمات اعم از ابزارها و بسترهای تولید محصول، خدمات میزبانی و ذخیره سازی داده، خدمات تحلیل و پردازش داده و ... را به شرکت‌ای نوپای حوزه فضای مجازی ارائه می‌دهد، تاثیر چشمگیری در رشد و توسعه شرکت‌های نوپا در عرصه جهانی خواهد داشت و آمریکایی‌ها در ادامه سیاست سلطه جویانه خود قصد دارند با ممانعت از دسترسی شرکت‌های نوپای ایرانی به این خدمات، کسب و کارهای فضای مجازی ایران را از رقابت در عرصه جهانی باز داشته و آن را به انزوا بکشانند.

مرکز ملی فضای مجازی فهرست بیش از ۱۲۰ مورد مسدودی حوزه توسعه دهندگان نرم‌افزار و کسب وکارهای شرکت های گوگل و آمازون در ایران را اعلام کرده است.
به گزارش مهر، براساس بررسی که از سوی مرکز ملی فضای مجازی صورت گرفته است نشان می دهد که ۴۴ درصد سرویسهای گوگل برای کاربران ایرانی مسدود است.
کد مطلب: 50344
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
شما فیلترینگ رو بردارید اونها هم بر میدارند!
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش یاندکس روسی رو فیلتر نمی کردیم
feedback
United States
اکثرا توسط نظام فیلتر شدند!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام