کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای تصاویر هدست واقعیت ترکیبی ویندوز سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 8 مهر 1396 ساعت 20:32

ایتنا- اخبار فاش شده از کمپانی سامسونگ نشان از تلاش این شرکت برای ساخت دستگاهی مجهز به فناوری واقعیت ترکیبی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز دارد



اخبار فاش شده از کمپانی سامسونگ نشان از تلاش این شرکت برای ساخت دستگاهی مجهز به فناوری واقعیت ترکیبی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز دارد

به گزارش ایتنا سامسونگ در حال ساختن دستگاه واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوزی است که به‌تازگی تصاویر مربوط به آن در توییتر فاش شده است.

مطابق این گزارش به‌تازگی و در حالی‌که تنها یک هفته تا آغاز کنفرانس واقعیت ترکیبی مایکروسافت باقی مانده است، تصاویری از کمپانی سامسونگ منتشرشده‌اند که در واقع نشان‌دهنده هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی هستند.

لازم به ذکر است که فعلا هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری این هدست ارائه نشده است، اما تصاویر یاد شده نشان از وجود دو دوربین در جلوی این دستگاه، یک هدفون با برند AKG و سنسوری به نام six degree-of-freedom tracking است.
شایان ذکر است که six degree-of-freedom tracking برای ردیابی حرکات بالا و پایین، کناره به کناره، عقب به جلو، غلتیدن، انحراف و... اشیاء ساخته شده است.
 
این سخت‌افزار مشابه با هدست‌های واقعیت ترکیبی مایکروسافت نشان‌دهنده این واقعیت است که سامسونگ می‌تواند به‌عنوان یکی از شرکای مایکروسافت در زمینهٔ پیشبرد فناوری واقعیت ترکیبی باشد.


مایکروسافت فناوری واقعیت ترکیبی را به‌عنوان جزئی اصلی از سیستم عامل ویندوز 10 خود قرار داده است و همراهی سامسونگ در این رابطه به همراه دیگر برندها می‌تواند در پیشبرد هدف مایکروسافت بسیار مؤثر باشد.


کد مطلب: 50341

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/50341/افشای-تصاویر-هدست-واقعیت-ترکیبی-ویندوز-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir