۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳

محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توئیتر برطرف شد

ایتنا- دوروسی پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که محدودیت 140 کارکتری توییتر را برطرف می‌کند.
محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توئیتر برطرف شد


شبکه اجتماعی توییتر به طور آزمایشی محدودیت ۱۴۰ کاراکتری خود را برای برخی کاربران برطرف کرده تا آنها بتوانند از ۲۸۰ کاراکتر برای نگارش مطالب خود استفاده کنند.

 
به گزارش ایتنا از مهر، جک دورسی مدیرعامل توییتر سال گذشته اعلام کرده بود که ممکن است توئیتر محدودیت قبلی ۱۴۰ کاراکتری خود را برطرف کند، ولی از اعلام جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرده بود.


این تغییر از روز سه شنبه اعمال شده و برخی از کاربران منتخب که به صورت تصادفی انتخاب شده اند، از این پس می توانند مطالب و پست های خود را با حداکثر ۲۸۰ کاراکتر ارسال نمایند. تعداد کاربران یادشده فعلا بسیار محدود است.


تعداد کل کاربران توییتر ۳۲۸ میلیون نفر است و توییتر می‌گوید قابلیت یادشده برای درصدی یک رقمی از کاربران اعمال شده است. بنابراین چندمیلیون نفر برای این بررسی به طور تصادفی انتخاب شده اند که تمامی زبان‌های موجود در توئیتر و از جمله فارسی را در برمی‌گیرند.

محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر برای کاربران برخی زبان ها آزاردهنده و برای برخی چندان مهم نبوده است. به عنوان مثال کاربران چینی، کره ای و ژاپنی که با کاراکترهای محدودی می توانند به راحتی اظهارنظر کنند به این موضوع چندان اهمیت نمی دادند.
کد مطلب: 50329
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام