۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳

جدیدترین و سریع‌ترین پردازنده‌های اینتل

ایتنا- این تراشه‌ها پیشرفت قابل توجهی به وضعیت کنونی تراشه‌ها می‌دهند و تجربه‌ای بی‌همتا را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.
جدیدترین و سریع‌ترین پردازنده‌های اینتل
به زودی پردازنده‌های نسل هشتم اینتل کور به بازار می‌آید و گیمرها و سازندگان محتوای دیجیتال -که به دنبال سرعت و قدرت بیشتر برای برنامه‌های خود هستند- را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اینتل به تازگی اعلام کرد که پردازنده‌های جدید این شرکت، قابلیت انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی بیشتری برای اورکلاکرها و کاربرانی که به دنبال سرعت بیشتر واحدهای پردازنده مرکزی ماشین‌ها هستند، دارد.
اورکلاک، عملی است که منجر به سرعت ‌بخشیدن به اجزای سخت‌افزاری کامپیوتر می‌شود. اورکلاک را عمدتاً برای پردازنده مرکزی “CPU” و پردازنده گرافیکی "GPU" انجام می‌دهند. در واقع با اورکلاک کردن، سخت‌افزارها عملکرد و کارکرد کامپپوتر را بهبود می‌بخشند. با بالابردن کلاک، اجزای سخت‌افزاری تعداد انجام عملیات در هر ثانیه و عملکرد سیستم بالا می‌رود و سرعت انجام عملیات افزایش می‌یابد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپ‌تک نیوز، این پردازنده‌های جدید به تازگی رونمایی شده و در پنجم اکتبر برای فروش در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
اینتل کور آی-3 8100 و 9350K، اینتل کور آی-5 8400 و 8600K و اینتل کور آی-7 8700 و 8700K، پردازنده‌های جدید از نسل هشتم هستند.
همچنین محدوده قیمت این پردازنده‌ها، 117 دلار برای اینتل کور آی-3 8100 تا 359 دلار برای اینتل کور آی-7 8700K می‌باشد.

خانواده دیگری از پردازنده‌ها نیز وجود دارد که به‌روزرسانی شده‌اند و خط جدید تراشه‌های ویرایش فوق‌العاده اینل کور ایکس-سریز را تشکیل می‌دهد و این خانواده نیز به تازگی به بازار عرضه شده است.
محدوده قیمت این پردازنده‌ها، از 242 دلار برای آی 5-7640S تا 1999 دلار برای آی9-7980XE می‌باشد. این پردازنده‌های چهارده، شانزده و هجده هسته‌ای نیز برای گیمرها و سازندگان محتوای دیجیتال طراحی شده است.

آناند سریواتسا، مدیر کل گروه پلتفرم دسکتاپ در بیانیه‌ای اذعان داشت: «اینتل، پردازنده‌های دسکتاپ اینتل کور نسل هشتم را با تکیه و تمرکز بر علاقه‌مندان بازی و حوزه دیجیتال طراحی کرده است. این علاقه‌مندان بیشتر به دنبال کارایی مناسب و پلتفرمی هستند که بتواند با نیازهای آنها سازگار باشد. این تراشه‌ها پیشرفت قابل توجهی به وضعیت کنونی تراشه‌ها می‌دهند و تجربه‌ای بی‌همتا را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.»
 
کد مطلب: 50328
برچسب ها: اینتل پردازنده
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام