۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸

آپدیت جدید سیستم‌عامل اپل برای رفع باگ‌ها

ایتنا- اپل پس از شکایت کاربران خود از باگ‌های جدیدترین سیستم عاملش، نخستین آپدیت آن را عرضه کرده است.
آپدیت جدید سیستم‌عامل اپل برای رفع باگ‌ها


با وجود آنکه فقط یک هفته از رونمایی iOS11  گذشته اما اپل به دلیل شکایت کاربران مجبور به ارائه نخستین آپدیت این سیستم عامل شد.

 
به گزارش ایتنا از مهر، از رونمایی این سیستم عامل تاکنون کاربران از کاهش عمر باتری، خاموش شدن‌های گاه و بیگاه دستگاه و گیر کردن دستگاه روی برخی اپلیکیشن‌ها شکایت داشتند. درهمین راستا اپل iOS11.0.1 را عرضه کرده است.

 هنوز مشخص نیست این آپدیت کدام باگ‌های سیستم عامل را هدف گرفته اما برخی کاربران از بهبود وضعیت دستگاه‌های خود از جمله رفع  مشکل مربوط به عمرباتری خبر داده‌اند.

از زمان رونمایی iOS11 بسیاری از کاربران نارضایتی خود را اعلام کردند. مهم‌ترین شکایت کاربران درباره کاهش عمر باتری دستگاه هایشان پس از نصب این سیستم عامل بود. بقیه کاربران نیز از مشکلاتی دیگر مانند  اختلال در اپلیکیشن‌های «اپل.پی»، «Touch ID» و iMessage خبر داده بودند. برخی دیگر از کاربران نیز از باگی شکایت داشتند که شبکه موبایل آنها با کاراکترهای الفبای چینی نمایش داده می‌شد.
به هرحال  پس از آپدیت دستگاه مشکل عمر باتری و عملکرد اپلیکیشن‌ها برطرف شد.
کد مطلب: 50327
نام شما
آدرس ايميل شما


milad
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام حجم این اپدیت جدید 277 مگ هستش اما وقتی خواستم از طریق iTunes اپدیت کنم به من حجم خنده داری داد برای دانلود نزدیگ ب 2گیگ و نیم عکسشو اپلود کردم


http://uupload.ir/files/5hvo_screenshot_(43).png
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام