۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶

برنامه گوگل برای به‌روزرسانی سریع دستگاه‌های اندرویدی

ایتنا – شرکت گوگل برنامه های ویژه ای را در دستور کار دارد که موجب می شود تا کاربران سیستم عامل اندروید بتوانند به روزرسانی به نسخه های جدید این سیستم عامل را سریع تر دریافت کنند.
برنامه گوگل برای به‌روزرسانی سریع دستگاه‌های اندرویدی

شرکت گوگل برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد تا کاربران سیستم‌عامل اندروید بتوانند به نسخه‌های جدید آن سریع‌تر دسترسی یابند.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، امروزه بسیاری از افراد با عرضه نسخه جدید اندروید توسط گوگل، وارد تنظیمات تلفن همراه خود می‌شوند تا ببینند آیا بسته به‌روزرسانی برای آنها نیز عرضه شده است یا خیر. طبیعی است که این عمل، با هر بار عرضه نسخه تازه، مجدداً باید تکرار گردد تا کاربر از دریافت آن مطمئن شود.

اما این فرایند قرار است تا به لطف خدمات جدید شرکت گوگل بسیار آسان‌تر شود. این شرکت به تازگی بخش خدمات گوگل پلی را به‌روزرسانی کرده است تا آپدیت‌های سیتسم عامل اندروید ساده‌تر و سریع‌تر از گذشته انجام شوند.

الیوت هیوز به عنوان یکی از مدیران رده بالای گوگل، ضمن تائید این موضوع می‌گوید که این روش موجب می‌شود تا دریافت به‌روزرسانی بر روی دستگاه‌های اندرویدی بسیار موثرتر انجام گیرد و رضایت و نیز اطمینان خاطر کاربران جلب گردد.
 

شایان ذکر است پیش از این دانلود به‌روزرسانی‌ها تنها زمانی انجام می‌پذیرفت که تلفن همراه شما در گروهی که بسته برای آنها عرضه شده بود قرار داشت، ولی این فرایند به تازگی تغییر کرده است.
در مدل جدید عرضه خدمات گوگل پلی شاهد این هستیم که دیگر لازم نیست دستگاه‌ها در صف انتظار باقی بمانند و کسانی که وارد این بخش می‌شوند با اولویت دریافت بسته به‌روزرسانی نرم‌افزاری روبرو خواهند بود.

البته گفته‌های مسئولان گوگل هنوز چندان واضح نیست، و مشخص نشده که کدام یک از نسخه‌های اندروید به این قابلیت مجهز خواهند بود.

برخی کارشناسان معتقدند که این اتفاق در ابتدا و تنها برای گوشی‌های اختصاصی گوگل، یعنی سری پپیکسل رخ خواهد داد، ولی بر اساس گفته‌های هیوز، بعید به نظر می‌رسد که شاهد انحصاری بودن این قابلیت باشیم، و در نتیجه باید این سرویس برای تمامی گوشی‌های هوشمند عرضه گردد.
 
کد مطلب: 50302
برچسب ها: گوگل اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام