۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲

راه‌اندازی شبکه نوآوری در کشور

ایتنا- معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از راه‌اندازی شبکه نوآوری در کشور خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این شبکه امکان تبادل اطلاعات فراهم می‌شود.
راه‌اندازی شبکه نوآوری در کشور


 


 دکتر سورنا ستاری در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز انجام شد، با اشاره به اینکه ما همگی در جبهه‌ای مقابل اقتصاد نفتی، در حال مبارزه هستیم، گفت: با وجود اقتصاد نفتی، فرهنگ نادرستی در کشور شکل گرفته است که باید تلاش کنیم این تفکر اصلاح شود.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه از پژوهش و تولید دولتی محصول مناسبی به دست نمی‌آید، خاطرنشان کرد: پژوهش، نوآوری و خلاقیت در بخش خصوصی با انگیزه انجام می‌شود و نتیجه می‌دهد و باید بخش دولتی فضا را برای فعالیت این بخش آماده کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما در کشور آموزش است، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود که ما به طور مستمر در حال آموزش و یادگیری باشیم و اگر بتوانیم این الگو را در کشور پیاده‌سازی کنیم، می‌توانیم به موفقیت  دست یابیم.

ستاری از راه‌اندازی شبکه نوآوری در کشور خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این شبکه امکان تبادل اطلاعات، ایجاد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توسعه ICT در کشور، گفت: توسعه این تکنولوژی در کشور بسیاری از رانت‌ها و فسادها را از بین می‌برد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت ارتباطات، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با اشاره به نمونه‌هایی از هوشمندسازی در حوزه حمل‌ونقل، تاکید کرد: در برابر توسعه ICT مخالفت‌هایی وجود دارد اما توسعه این تکنولوژی فواید بسیاری برای کشور دارد و باید به طور جدی پیگیری شود.
کد مطلب: 50297
برچسب ها: اینترنت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام