۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸

نسل جدید از گوشی محبوب قدیمی سامسونگ عرضه می‌شود

ایتنا- طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی، به بازار عرضه خواهد شد.
نسل جدید از گوشی محبوب قدیمی سامسونگ عرضه می‌شود


 
 پیش‌تر گزارش‌ها و اخباری که شنیده بودیم حاکی از آن بود که گوشی تاشوی سامسونگ (گلکسی ایکس) قرار است پس از آغاز سال جدید میلادی ۲۰۱۸ وارد بازار شود. اما هم اکنون دونگ جین - مدیر ارشد اجرایی بخش گوشی همراه شرکت سامسونگ - در بیانیه دو هفته پیش خود اعلام کرده بود که به تازگی گوشی جدیدی تاشوی این شرکت موسوم به گلکسی ایکس، تاییدیه آژانس پرتوهای رادیویی ملی ( NRA) را هم دریافت کرده است.

این محصول جدید گواهی بلوتوث را هم در ماه ژوئیه کسب کرده بود و اکنون که تاییدیه آژانس پرتوهای رادیویی را هم دریافت کرده، بنظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی و رونمایی از آن باقی نمانده باشد. در واقع، پیش‌بینی می‌شود این گوشی جدید تا پیش از پایان سال جاری میلادی رونمایی شود.

طراحی و ساخت این گوشی تاشوی جدید، بسیار خلاقانه و جذاب به‌نظر می‌رسد و در صورتی که این طرح تبدیل به تولید انبوه و گسترده چنین محصولاتی شود، سامسونگ قادر خواهد بود بدون افزایش ابعاد فیزیکی صفحه نمایش گوشی‌های خود، به کاربر اجازه دهد تا تنها در صورت لزوم، از نمایشگرهای بزرگ‌تری استفاده کرده و لذت ببرد.
انتظار می‌رود نحوه نام گذاری آیفون ایکس که سپس توسط اپل بنام آیفون ۱۰ معرفی شد، بر روند نام‌گذاری محصول جدید این غول تکنولوژی کره‌ای تاثیرگذار بوده است و حال باید تا زمان رونمایی رسمی از آن منتظر ماند تا ببینیم آیا سامسونگ نام آن را تغییر می‌دهد یا خیر.
کد مطلب: 50295
برچسب ها: موبایل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام