۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹

مسنجر فیس‌بوک، دستیار هوشمند شما

ایتنا - M تنها دستیار هوشمند موجود از طرف فیس‌بوک نیست و بنابر گزارش‌های موجود، این شرکت در فرآیند ساخت اسپیکر هوشمند و دستگاه چت تصویری به سر می‌برد.
مسنجر فیس‌بوک، دستیار هوشمند شما
فیس‌بوک مسنجر، در حال حاضر به دستیار هوشمند M، قابلیت‌های جدیدی افزوده تا از طریق آن بتوان به پیام‌های دریافتی شما پاسخ داد. این قابلیت جدیداً در ایالات متحده شروع به کار کرده است. M با بیان کلمات موجود در مکالمات شما و ارائه پیشنهادات بر اساس عناوینی که مطرح می‌گردد، کار می‌کند.
این پیشنهادات در سال گذشته و برای موضوعاتی از قبیل استیکرها، اشتراک موقعیت و خلق رویداد برای عناوینی که حین یک چت مطرح می‌شود، شروع شد. شروع ارائه این پیشنهادات و ورود بات‌ها به عرصه مکالمه، آوریل سال گذشته میلادی بود. پیشنهاداتی که اخیراً ارائه شده، شامل توانایی پیشنهاد موسیقی از اسپاتیفای، دستورالعمل پخت غذا از فود نتورک و شام از سایت Delivery.com است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، گیف‌های جدید را می‌توان در چت‌های شخصی یا گروهی نشان داد. هر بار که فردی از یک عبارت رایج مانند «صبح بخیر» یا «دوستت دارم» استفاده می‌کند، M به وی پیشنهاد می‌دهد که از گیف برای پاسخ استفاده کند.
شخص می‌تواند نتایج مربوط به آن عبارت را در میان گیف‌ها جست‌وجو نماید. در ماه ژوئیه و در جشن مربوط به گیف‌ها، فیس‌بوک اجازه استفاده از گیف را برای ارائه نظرات صادر کرد.

با پیشنهادات جدید فیلم از سوی M، می‌توانید نام فیلم‌های موجود در سالن‌ها را ذکر کنید، سپس چت‌بات فاندانگو ظاهر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بدون خارج شدن مسنجر، بلیط‌های فیلم را رزرو کنید.
M تنها دستیار هوشمند موجود از طرف فیس‌بوک نیست و  بنابر گزارش‌های موجود، این شرکت در فرآیند ساخت اسپیکر هوشمند و دستگاه چت تصویری به سر می‌برد.

چت تصویری گروهی در مسنجر در اواخر سال گذشته، میسر شد و اخیراً چت تصویری جدید در فروشگاه اپلیکیشن آی.اُ.اس عرضه شده است.
یکی از این قابلیت‌های جدید این است که اگر شخصی در مکالمه‌ای، سؤالی از شما بپرسد، ممکن است پاسخ بلی یا خیر را به سرعت از طرف مسنجر مشاهده کنید. اگر حس می‌کنید که پیشنهادها، مزاحم شما هستند، می‌توانید به قسمت تنظیمات رفته و پیشنهادات را غیرفعال کنید.
 
کد مطلب: 50285
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام