۵
۰
plusresetminus
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۲

آذری جهرمی تعرفه‌های جدید مخابرات را اعلام کرد

ایتنا- وزیر ارتباطات از ارائه تعرفه‌های جدید مکالمه و اینترنت توسط شرکت مخابرات خبر داد که قرار است در مهرماه در برخی از استان‌های کشور به صورت آزمایشی اجرا شود.
آذری جهرمی تعرفه‌های جدید مخابرات را اعلام کرد
 
 محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تعرفه‌های جدید مخابرات را منتشر کرد و گفت: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه های زیر را در مهرماه و برای برخی از استانها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد. 

 

وی همچنین افزود: انتخاب این مدل برای مشترکین اختیاری است و مشترکین می توانند در صورت تمایل از مدل‌های قبلی بهره گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه سرویس‌های غیرحجمی است. این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در صد روز اول فعالیت نهایی و اجرایی خواهد شد. 
وزیر ارتباطات اضافه کرد: مخابرات ایران باید امکان ارائه سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت‌های اینترنتی نیز فراهم سازد.
وی در پایان این پیام آورده است: خوشحال می‌شوم نظرات شما را در خصوص این مدل برای لحاظ جمع بندی نهایی داشته باشم. 
کد مطلب: 50262
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
آخه این کجش غیر حجمیه!؟ چرا خودتونو و مردمو میزارید سر کار؟ اینکه 10 گیگ حجم داشته باشی و وقتی تموم شد ناچار باشی حجم اضافه بخری اگر محدود نیست پس چیه؟ همه جای دنیا غیر حجمی یعنی اینکه وقتی حجم اینترنت کاربر که خیلی بیشتر از 10 گیگه تموم میشه سرعت افت میکنه رو مقدار پیش فرض نه اینکه اینترنتش قطع بشه. اسم اینو هرچی میگذارید بگذارید، این نه نا محدوده نه غیر حجمی.
milad
feedback
Iran, Islamic Republic of
این روشی تنها روشی هست که تمام ارایه دهندگان اینترنت در دنیارو متعجب کرده چون نه حجمی نه نامحدود گویا جلسه تشگیل دادن برای اینکه بفهمن چطوری مثل ایران اینترنت عرضه کنن هه شورشو دراواردین
feedback
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه گریه کنید، لیست قیمت های گوگل فایبر
https://fiber.google.com/cities/provo/plans/
ماهانه
100 مگ سرعت 50 دلار
1 گیگابیت سرعت 70 دلار
1 گیگ سرعت با 15 شبکه محلی تلوزیون 95 دلار
100 مگ سرعت با 220 شبکه شامل اچ دی 140 دلار
1 گیگ سرعت با 220 شبکه شامل اچ دی 160 دلار
برابری قدرت خرید آمریکا نسبت به ایران 3.16 هست، پس اعداد بالا رو بر این عدد تقسیم کنید تا معادل قیمت در ایران به دست بیاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
این وزرات خانه یا شرکت مخابرات روابط عمومی یا مدیر و معاون ندارند؟ همه خبرها را باید وزیر بدهد، آنهم مثل ترامپ اول در توییتر اعلام شود و بعد از طریق رسانه ها؟؟
کارهای تبلیغاتی وزارت بهداشت که هم وزیر را گرفتار کرد و هم مردم را کافی نیست تا عبرت این وزیر جوان شود؟
مجید
feedback
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم اینها مردم رو چی فرض کردن که مدام باید روشون آزمایش شود - از آموزش و پرورش تا دانشگاه و غیره اول باید رو ی تعداد تست کنند . اخه چرا از مدل های موجد جهان استفاده نمیکنید حتما باید چرخ رو دوباره اختراع کنید .
قبلا هم قرار بود و با منت و هیاهو اعلام کردند که قیمت اینترنت قرار است کم شود . الان با این شرایط اقتصادی کمترین قیمت اینترنت ماهی 22 هزار تومان ؟؟؟؟
آخه خجالت و وقاحت هم حدی داره ؟!!!!
بیچاره مردم ایران