۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴

مایکروسافت مناطق دسترسی را به پلتفرم ابری اژور اضافه می‌کند

ایتنا - مایکروسافت، از نخستین شرکت‌هایی است که از مناطق دسترسی برای پلتفرم خود استفاده می‌کند. خدمات وب آمازون و پلتفرم ابری گوگل نیز مانند دیگران، ورژن‌های مخصوص خودشان را ارائه می‌دهند.
مایکروسافت مناطق دسترسی را به پلتفرم ابری اژور اضافه می‌کند
شرکت مایکروسافت، مناطق دسترسی مختلفی را به پلتفرم ابری خود (که اژور نام دارد) افزود. با این کار، کاربران به این اطمینان می‌رسند که اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایشان، کاربردی باقی می‌ماند.
مناطق دسترسی مایکروسافت، مجموعه‌ای از مراکز داده در نقاط مختلف جهان است که در یک منطقه ابری قرار دارند. این مناطق ابری از نظر جغرافیایی از یکدیگر جدا شده‌اند.
کاربران می‌توانند بار کاری را در سراسر این مناطق بالا ببرند. البته افزایش بار کاری نیاز به بالابردن توان سیستم‌های مستقر در آنها دارد، اما در صورت وقوع خرابی، سیستم با تأخیر مواجه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، مناطق دسترسی که به تازگی وارد عرصه شده‌ و در سیاست جدید این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند عبارتند از: منطقه ابری شرق ایالات متحده در ویرجینیا و نیز منطقه غرب اروپا در کشور هلند.
مارک روسینوویچ، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت اژور در مصاحبه‌ای اذعان داشت، این شرکت قصد دارد که در آینده نزدیک، مناطق بیشتری را ایجاد کرده و به این مجموعه بیفزاید و یکی از نواحی مهم برای توسعه این نواحی، شهر پاریس می‌باشد.

این بخشی از استراتژی گسترش حیطه اژور در شرکت مایکروسافت است. این شرکت همچنین مجموعه‌های دسترسی خاصی نیز ارائه می‌دهد که عبارتند از ماشین‌های مجازی که در مرکز داده قرار داشته و می‌توانند در جدا کردن بار کاری از خرابی سخت‌افزار، نقشی سازنده ایفا نمایند.
منطقه پاریس به کاربران اجازه می‌دهد که ماشین‎های مجازی را میان دو "منطقه داده" -که البته در مجاورت یک مرز مشترک واقعند- قرار دهد و بدین ترتیب، از آنها در برابر فجایع گسترده نظیر طوفان و زمین‌لرزه محافظت نماید.

مایکروسافت، از نخستین شرکت‌هایی است که از مناطق دسترسی برای پلتفرم خود استفاده می‌کند. خدمات وب آمازون و پلتفرم ابری گوگل نیز مانند دیگران، ورژن‌های مخصوص خود را ارائه می‌دهند.
روسینوویچ همچنین اذعان داشت که اضافه شدن مناطق دسترسی به اژور، فرآیندی طولانی خواهد بود. هر یک از مناطق این پلتفرم ابری، اغلب از چندین مرکز داده تشکیل می‌شود، اما این موقعیت‌ها ممکن است بیش از حد از یکدیگر دور نباشند تا بتوانند تلرانس خطایی که مایکروسافت ایجاد می‌کند را کاهش داده و اطمینان به آن را تضمین نمایند.
مایکروسافت با توجه به آینده، تمرکز خود را بر ساخت مناطق دسترسی می‌گذارد که بیشترین نیاز را به آنها داشته باشد.
 
کد مطلب: 50260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام