۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۳

قابلیتی ویژه برای پیکسل ۲

ایتنا – به‌تازگی قابلیت‌های جدیدی برای پرچم‌دار بعدی گوگل به تائید رسیده است که بر اساس آن‌ها این تلفن همراه به شاسی squeezable و هوش مصنوعی پیشرفته مجهز خواهد بود.
قابلیتی ویژه برای پیکسل ۲
به‌تازگی وجود قابلیت‌های جدیدی برای پرچم‌دار بعدی گوگل به تائید رسانه‌ها رسیده که بر اساس آنها این تلفن همراه به شاسی squeezable و هوش مصنوعی پیشرفته مجهز خواهد بود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، به‌زودی و در ماه اکتبر، شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید شرکت گوگل خواهیم بود؛ اما به نظر می‌رسد گوگل هم نتوانسته در محرمانه نگهداشتن اخبار مربوط به جزئیات فنی این محصول خاص خود تا زمان رونمایی چندان موفق باشد و برخی اطلاعات مرتبط با آن از رسانه‌ها سردرآورده‌اند!

اطلاعات جدیدی که از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز نموده نشان می‌دهد که کناره‌های این تلفن‌همراه، با قابلیت squeezable می‌توانند کاربری‌های ویژه‌ای را به کاربر دستگاه ارائه کنند.
این قابلیت که Active Edge یا "کناره‌های فعال" نام‌گذاری شده است، موجب می‌شود تا روش تعاملی جدیدی توسط این تلفن همراه به کاربر عرضه شود که بر اساس آن، تعامل و کار با آن و نیز دسترسی به بخش‌های مختلف تسریع گردد.
 
شایان ذکر است که پیش‌ از این، تنها تلفن همراه هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی یعنی مدل یو 11 به چنین قابلیتی مجهز بوده است و بدین‌ترتیب پیکسل ۲ دومین تلفن همراه مجهز به این فناوری به شمار خواهد رفت.
البته گفته می‌شود کاربری این سیستم لمسی جدید در پیکسل به نحوی است که به‌صورت مستقیم با دستیار هوشمند صوتی گوگل در ارتباط خواهد بود، دستیاری که قرار است در عین حال و در محصول موردنظر، با یک جهش بزرگ در زمینه هوش مصنوعی روبرو شود.

همچنین قرار است تا نرم‌افزار گوگل پیش‌فرض نصب‌شده بر روی این تلفن همراه هوشمند، نسخه 7.12 آن باشد که پیشرفته‌ترین نسخه عرضه‌شده از این نرم‌افزار خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های منحصربه‌فرد گوگل پیکسل ۲ نیز باید به امکان انتخاب صدای رابط هوشمند صوتی این دستگاه توسط کاربر اشاره کرد که در واقع با گزینش کاراکتر دلخواه، می‌تواند موجب راحتی بیشتر استفاده از این دستیار هوشمند شود.
 
کد مطلب: 50254
برچسب ها: گوشی پیکسل گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام